Заматените линии на малопродажба, и што следува потоа

Заматените линии на малопродажба, и што следува потоа

Од жилети, до куќи за растенија, до душеци-денес едвај постои производ што не е направен од трендовски бренд директно за потрошувачите. Овие дигитални драги несомнено ја сменија структурата на малопродажната индустрија и начинот на кој потрошувачите комуницираат со самите брендови.

 

На почетокот на 2020 година, брендовите DTC беа подготвени да ја преземат малопродажната индустрија и да ги освојат срцата (и паричниците) на потрошувачите - но по една година огромна неизвесност, тие не беа во можност успешно да го задржат својот крај на зделката. Во 2021 година, додека пандемијата продолжува да ја диктира иднината на индустријата, пазарите преку Интернет, традиционалните трговци на мало и брендирани производители имаат огромна можност да ја искористат нивната перспективна сигурност во нивна корист за да привлечат и задржат клиенти.

 

Израмнување 

Кога е -трговијата стана единствена опција за многу купувачи оваа година, на брендовите и трговците им беше дадена огромна можност - шанса да ги префрлат своите операции преку Интернет во огромни размери. За оние кои не беа подготвени, стана невозможно да се израмни за кратко време потребно за да ги привлечат клиентите пред да се свртат на друго место. За други, оваа промена беше голем успех и трговците на мало можеа да учат од веќе извонредните брендови, до тој степен што скоро еден од тројца (30%) Американци сега не гледаат разлика во искуството помеѓу купување преку Интернет од компанија со ДТЦ наспроти традиционален трговец на мало.

 

Ефектот од снежна топка од пандемија, преоптоварен синџир на снабдување и поштенска услуга, создаде виорот на вознемиреност кај потрошувачите кои беа изгорени од доцните пакети и непредвидливите испораки минатата година. Со снабдувањето со синџири на снабдување, клиентите го сакаат она што отсекогаш го сакале - брза испорака, беспрекорни искуства и пристојна цена. Додека брендовите на ДТЦ се борат да останат релевантни и да ги исполнат овие едноставни ветувања, искусните брендирани производители беа многу поспособни да ги вртат и да ги задоволат овие клучни потреби.

 

 

Стигнуваме до точка во малопродажниот циклус каде што може да има поместување од дигитално родни миленици кон потрадиционални сили. Излегувајќи од пандемијата во следната еволуција на малопродажниот пејзаж, ќе видиме дека победници ќе бидат традиционалните тешки удари: брендирани производители и трговци кои имаат искуство и капитал повторно да се измислат за промена на потрошувачите. Клиентите ќе бараат доверба и стабилност и дигитално матичните брендови или ќе го заработат своето место во хиерархијата или ќе бидат оставени зад себе како вчерашните сјајни предмети.

 

Слични објави