Анатомија на блогот: неколку елементи што треба да ги содржи секој блог

Анатомија на блогот:  неколку  елементи што треба да ги содржи секој блог

 

Не е лесно да се напише квалитетен и привлечен блог што ќе управува со сообраќај преку Интернет и собира водичи. Се разбира, можете да напишете блог од 300 до 500 зборови што нема да влијае на ништо и никого, а камоли за растот на вашата деловна активност. Но, сигурни сме дека тоа не е она што го сакате.

 

1. Главниот наслов на блогот

Главниот наслов на блогот е дефинитивно број # 1. Не затоа што е прв по ред, туку затоа што зависи од тоа дали корисниците ќе кликнат на блогот или не.

 

Повеќето корисници на Интернет се чини дека поминуваат низ Интернет во хипнотичка состојба. Постојан прилив на содржини поминува низ нивните очи и многу е веројатно дека вашиот блог ќе биде меѓу тие содржини. Значи, некако мора да се истакнеш.

 

2. Атрактивна насловна слика на блогот

Слика, фотографија, графика, секое визуелно е одличен начин да разградите огромна количина на текст. Фотографијата на насловната страница е уште еден елемент што ги привлекува читателите да кликнат на блогот и да прочитаат нешто повеќе.

 

3. Вовед во блогот - задржете го вниманието со вистинската мамка

 

Насловот ги носи корисниците на Интернет пред вратата. Мамката ги привлекува понатаму.

 

Што се однесува до блогот, мамката е текстот што е на почетокот на блогот. Освен самиот наслов, воведот е дел од блогот што најверојатно ќе се чита. Исто така, може да игра голема улога во тоа дали читателот останува да чита блог или не.

 

Она што дефинитивно не го сакате е да примените знаење од училиште. Ова не е за наведување на „главната тема“ и остатокот од содржината што ја поддржува главната тема. Премногу е формулиран и досаден. Во реалниот свет, мора да примениме малку психологија за успешно да ги примамиме читателите да продолжат да читаат.

 

4. Градење на врски за потребите на блогот

За блогот да биде целосно ефикасен, тој не треба да биде сам. Сакате да вклучите внатрешни и излезни врски.

 

Не постои совршена мерка помеѓу внатрешните и надворешните врски. Само чувајте го природно.

 

Надворешни врски. Корисен блог често содржи врски до други релевантни блогови од други страници. На пример, одличен начин да додадете кредибилитет на блогот е да додадете статистика на содржината што природно ја поврзувате со изворот на тие статистички податоци. Поврзувањето со релевантни страници што се важни за вашиот блог е позитивен сигнал за оптимизација.

Внатрешни врски. Кога е релевантно, ја поврзувате сопствената содржина преку внатрешни врски. Избегнувајте објавување линкови до почетната страница или страницата за контакти (страници од највиско ниво). Тоа е губење време. Многу подобра опција е да ги поврзете содржините со други блогови во архивата. Изберете ги оние кои се најдобро оптимизирани затоа што кога ќе се поврзете со друг блог, всушност му го пренесувате стекнатиот авторитет на него. И, има најголема смисла да се пренесува авторитет на блогови што вредат.

 

Слични објави

Клучен збор е термин кој се користи во врска со неколку различни типови на онлајн содржини. Прво, тоа е краток збор или фраза што луѓето ја бараат за да најдат содржина. Прочитајте!