5 ефективни начини за проширување на бизнисот преку Интернет
Интернетот работи значителен дел од бизнисот денес, но тоа не значи само да имате веб-страница и да очекувате раст на приходите. Без оглед во која индустрија сте, има големи шанси да има многу конкуренти во таа индустрија кои исто така имаат одлични страници и се добро оптимизирани за пребарување на Google.
Вашето присуство на Интернет треба да се прошири подалеку од вашата веб-страница и да го проширите вашиот бизнис треба да користите повеќе типови кампањи за да го направите тоа присуство видливо за вашата целна публика.
1. Изберете платформи со висок ангажман и видливост
Како што веќе споменавме, вашето присуство преку Интернет го надминува вашиот веб-сајт. Можете да го промовирате вашиот бренд каде било во мрежата и на тој начин да се поврзете со клиенти / клиенти. Затоа е клучно да се приклучат на платформите на кои корисниците постојано се ангажираат и каде потенцијалната видливост е добра.
Google My Business (ГМБ) е одличен пример за ова. Не само што деловните сметки овде добиваат просечно 59 дејства секој месец (што може да вклучува повици, пораки за брендови, кликови на страници и преостанати прегледи), тоа исто така може да помогне да се зголеми прегледноста на пребарувањето. На ГМБ, можете да креирате профил што ги детализира информациите за продавниците на вашата компанија, објаснува што нудите, можете да споделувате слики и понуди од продавници и да собирате прегледи. Можете исто така да одговорите на прашања од вашите клиенти / клиенти. Ова треба да биде приоритет за сите бизниси.
2. Користете надворешни маркетинг стратегии за да се поврзете со нови клиенти / клиенти
За вистински да пронајдете клиенти / клиенти и да ги доведете до вашиот бизнис преку Интернет, треба да користите надворешни маркетинг стратегии за да се поврзете со нови членови на публика.
Ова е важно затоа што повеќето брендови користат техники на влезен маркетинг веќе како клучни делови на нивното веб-присуство и може да ги превидат придобивките од излезниот маркетинг кога станува збор за наоѓање клиенти / клиенти за мрежните бизниси што ги градат. Појдовниот маркетинг вклучува збир на маркетинг техники кои ви овозможуваат да контактирате со клиент / клиент наместо да чекате тој да дојде кај вас. Тоа е дигитална верзија на ладно повикување.
3. Создадете висококвалитетна содржина
Маркетингот за содржина ви овозможува да создадете уникатен вид на веб-присуство, а во исто време вашиот блог станува скоро како продолжение на вашата веб-страница и центар на вредни информации.
Маркетингот за содржина ви дава голем број нови клучни зборови за кои можете да оптимизирате, зголемувајќи ја видливоста на вашето пребарување. Овие клучни зборови може да се користат за да се создадат релевантни и многу интересни текстови на блогот. Ова може да ви биде од голема корист во градењето на односите со клиентите и во генерирањето и конвертирањето на потенцијалните клиенти користејќи ги вистинските стратегии.
4. Воспоставете партнерство со други брендови
Партнерствата со други брендови можат да бидат од голема корист за вашиот бизнис. Не е невообичаено да се види дека партнерите се две агенции кои се занимаваат со маркетинг и графички дизајн. Тие си испраќаат препораки едни на други и можат редовно да работат на заеднички проекти. Нивните услуги се тесно поврзани, така што има многу преклопувања. Споделувањето содржина на социјалните медиуми, па дури и партнерството со некои спонзорирани натпревари, може да биде одлична опција за вашиот бизнис.
5. Поврзете сè во една целина
Проширувањето на бизнис преку Интернет треба да биде приоритет за повеќето деловни активности. Колку повеќе контактни точки имате на Интернет, толку подобро.
Клучниот фактор што треба да се разгледа е дека сакате да расте вашето присуство во маркетингот, но да го одржувате вашиот бренд во согласност со неговата оригинална идеја. Гласот на вашиот бренд треба да биде обединет, без разлика дали вашите клиенти / клиенти се на LinkedIn, Instagram, Facebook, Google My Business или на вашата веб-страница.
Бидете сигурни дека сите компании со кои ќе се поврзете како потенцијални партнери ќе имаат корист само за вашиот бренд, гледајќи ги нивните вредности и деловни практики веднаш до самиот производ.
За да може вашиот бренд да биде што поконзистентен, треба да создадете солидна марка што ќе може лесно да се препознае.