Бариери за влез во деловната трговија
Интернетот е за демократизација - место каде малото момче може ефикасно да се бори против гигантите и да се надева дека ќе победи. Примери како Гугл, Фејсбук, Твитер, Амазон и еБај, меѓу другите, сведочат за тој факт. И бидејќи две од имињата во таа листа од пет се играчи на е-трговија, постои верување дека е-трговијата, како индустрија, има занемарливи бариери за влез. Еве зошто.
Секој може веднаш да постави веб-страница за е-трговија
Во претходната статија, покажав како може да се постави веб-страница за е-трговија за еден ден. И јас познавам луѓе кои поставиле веб-страници за е-трговија во минатото и можат да го сторат тоа за помалку од еден час. Размислете за физичка малопродажба: не можевте да поставите табла за малопродажба за еден час. Но, ваквиот начин на размислување нè води до погрешни заклучоци.
Поставување веб-страница за е-трговија не е исто што и поставување бизнис за електронска трговија
Ова е суштината на прашањето. Додека поставувањето физичка продавница може да се смета за време кога некој се занимава со трговија на мало, мислам дека во случај на е-трговија, поставувањето веб-страница не може да се види во иста насока.
Вие сте бизнис од е-трговија кога ги имате клиентите
Се разбира, ви требаат клиенти за да имате бизнис. Познавам неколку луѓе кои преку ноќ се претворија во претприемачи во електронска трговија, а следното утро тие инвестираа во рекламирање на плаќање по кликнување. Доби поплавување од сообраќај до нивниот праг. Некои од нив, природно, се преобратија.
Да се имаат клиенти исто така не е доволно да се нарекувате бизнис
Традиционално, ако имате продавница и ако имате клиенти, сигурно може да бидете етикетирани како „деловни“. Но, ако сте морале да им плаќате на клиентите (директно или индиректно) да дојдат и да купат од вас, тогаш тоа е повеќе како шарада. А, шарадата не прави бизнис.
Вие сте бизнис од е-трговија кога имате повторувачки клиенти
Претходниот дел од овој напис се фокусираше на дефинирање на она што не е деловна активност во е-трговија. Дозволете ни сега да разговараме за тоа што е бизнис во е-трговија. Со оглед на специфичните економии вклучени во бизнисот со е-трговија, мислам дека една од првите карактеристики на бизнисот со е-трговија ќе биде повторен клиент. Ако клиентот има причина да дојде кај вас уште еднаш, тогаш вие покажувате карактеристики на деловно работење.
Вие сте бизнис од е-трговија кога не губите пари на секоја трансакција
Сметам дека е иритирачки што единствениот начин да се биде во бизнисот со е-трговија е губење пари. Да се добие пари од инвеститори отколку од клиенти, ми се чини како опасна рута. Секако, некој може да го смисли тоа како нужно зло за да се започне - но само за да се започне. Јас не сум fanубител на професионалци во е-трговија кои мислат дека не размислуваат двапати со попусти и добрите во општата насока на клиентот со надеж дека ќе заземат толку голем удел на пазарот што некогаш ќе бидат многу вредни, наспроти профитабилни.
Заклучок
Иако можеби се чини дека нема пречки за влез во е-трговија, мислам дека поимот е погрешен. Исто како што е-трговијата отвори нова парадигма на постоење, мислам дека треба да се применат нови правила за проценка на е-трговијата. И освен ако бизнисот со е-трговија не може да демонстрира некои од карактеристиките за кои зборував, не можеме да го наречеме бизнис. И, кога ќе го примениме мојот мерило, тогаш е тешко да се основа бизнис за е-трговија.