Психологија на бои: Како боите можат да влијаат на брендирањето и маркетингот

Психологија на бои: Како боите можат да влијаат на брендирањето и маркетингот

 

Која е вашата омилена боја? Можете да кажете многу за некоја личност по својата омилена боја - и исто така можете да кажете многу за онлајн продавница според боите што ги користат.

 

Многу претприемачи не знаат дека различните бои што ги користат на нивната веб -страница може да имаат значително влијание врз расположението на нивните клиенти. Добивањето на вистинската мешавина на бои може да значи разлика помеѓу повторен клиент и минлив посетител.

 

Психологијата на бојата

Според една студија спроведена од Сеул International Colour Expo, над 92% од луѓето рекле дека бојата игра составен дел при купување на стока. Верувале или не, само 6% рекле дека нивното чувство за допир игра голема улога, додека мирисот и слухот изнесуваат мал 1% од гласовите на луѓето - освен ако, се разбира, тие не купуваат освежувач на воздух или музика.

 

Понатамошното истражување спроведено од Институтот за истражување на боите покажа дека купувачите потсвесно ги оценуваат луѓето, околината и производот во првите две минути од првичното гледање. Најважно, 60% до 90% даваат проценка која се базира исклучиво на бојата. Затоа, се подразбира дека привлекувањето око на клиентот со интелигентна палета на бои за трговија е составен дел за успехот во трговијата.

 

Кафеавата е силна и сигурна боја што е многу смирувачка за купувачите. Тоа дава аура на доверба и, ако се користи во вистинските количини, може да помогне да се претвори потенцијален клиент. Погоре е бесплатен шаблон за е -трговија во продавницата за теми Shopify - се вика Radiance и е исклучително прилагодлив.

Портокаловата зрачи со амбиција и енергична топлина. Исто така, претставува страст, оригиналност и свежи почетоци. Портокал поврзан со ладни нијанси на сина боја може да даде позитивна и возбудлива атмосфера. Погоре е премиум образец од продавницата за теми Shopify - се вика Контраст и е дел од нашата линија на плоштад.

 

 

 

Жолтата е весела и разиграна боја што навистина може да го привлече вниманието на клиентите. Сепак, треба да се користи умерено, бидејќи прекумерната употреба на жолта боја може да ги исклучи клиентите. Погоре е прекрасен образец за е -трговија наречен Флаер и е дел од нашата постава на Cogify. Оваа премиум тема е 150 американски долари и е дизајнирана од ол-стар тимот на Happy Cog на ffефри Зелдман.

 

Зелената има природна и органска аура, поради што се смета дека е многу лесна за око. Кога купувачите гледаат зелено, тие често ја поврзуваат бојата со позитивност, релаксација, безбедност и хармонија. Погоре е екстремно прилагодлива тема наречена „Прилагодлива“.

 

 

И покрај тоа што розовата боја обично се поврзува со женственост, таа може да им се допадне и на мажите, бидејќи зрачи со љубезност, романтика и љубов.

 Розовата има смирувачки ефект, така што може да се користи за неутрализирање на поагресивни бои како црна, портокалова и црвена.

 

Црвената удира во најдлабоките, најпрво, емоции на купувачите. Бидејќи црвената боја обично се поврзува со loveубов, живот и доверба, може да ги претвори потенцијалните купувачи во доживотни потрошувачи доколку се користат правилно. Но, внимавајте, премногу црвено на веб -страница може да биде визуелно огромно.

 

Белата зрачи со чистота, целокупност и јасност, и тоа е од суштинско значење за повеќето веб -страници. Секогаш вклучувајте празен бел простор околу вашата содржина за да не се чувствуваат кутиите внатре. Горе е бесплатен шаблон за е -трговија кој ги има сите функции на социјалните медиуми со кои можете да се справите.

 

Слични објави