5 грешки за е-трговија со маркетинг и деловни грешки што треба да се избегнат
01. Не знаејќи ја вашата целна публика
Една од најголемите грешки што може да ја направи сопственикот на бизнисот е нејасно дефинирање на вашата целна публика или одвојување време за да разберете што ги прави вашите клиенти да штиклираат.
Вие навистина не можете да очекувате вистинските луѓе да се појават на вашата веб-страница едноставно затоа што имате производ што можеби им е потребен или посакуван. Треба да ги известите за вашата деловна активност и да ги натерате да ги забележат вашите производи. И за да го направите тоа, треба да знаете кои се тие и како можете да ги достигнете.
02. Не знаејќи кои канали за е-трговија да ги изберат
Не е доволно да се знае кои се вашите целни клиенти; исто така треба да знаете како најдобро да ги достигнете. Дали се на Фејсбук? Дали купуваат на Amazon или eBay? Дали читаат билтени по е-пошта? Ако не ги знаете одговорите на овие прашања, релевантните купувачи веројатно нема да ги видат вашите производи, колку и да се вредни.
Каналите за е-трговија не работат сите исти, па дури и се грижат за истата публика. Некои се одлични за достигнување до купувачи кои активно бараат производ, додека други работат добро за достигнување до купувачи кои претходно комуницирале со вашата онлајн продавница.
03. Неинвестирање во страниците на вашиот производ
Потенцијалните клиенти физички не комуницираат со вашите производи пред да ги купат, но тие се вклучуваат во страниците на вашите производи. Вашите страници на производи треба да ги убедат купувачите да го купат производот од вашата страница отколку од некој друг.
Создадете одлични страници за производи што ги примамуваат купувачите:
Обезбедете точни и примамливи описи на производи, вклучувајќи карактеристики, спецификации и придобивки.
Прикажете ги вашите производи со фотографии или видеа со висок квалитет на производи.
Вклучете прегледи и препораки за производи кои се главни двигатели во конвертирање на купувачи - но проверете дали прегледите изгледаат валидни и автентични.
04. Создавање сиромашни искуства за купување
Откако купувачите ќе го направат првичниот чекор на продажната инка, време е да ја затворите зделката. За жал, ова е време кога многу бизниси во е-трговија гледаат напуштени колички. Ако купувач одлучил дека сака да го купи вашиот производ, не ставајте никакви пречки на нивниот пат.
05. Обезбедување сиромашна грижа за клиентите
Вашите клиенти се крвотокот на вашиот бизнис. Не само што е полесно и попрофитабилно да се задржи постоечки клиент, но тој веројатно ќе ви испрати и повеќе деловни активности доколку понудите неверојатна услуга за клиенти.
Лошата грижа за клиентите, од бавно време на одговор или покажување нетрпеливост, до недавање на наплата, е сигурен начин да ги изгубите постојните клиенти и да избегнете добивање нови.
Ако разберете дека сте ја направиле грешката и ја поправиле, вашиот бизнис ќе продолжи да расте и да напредува. Не само што вашата веб-страница за е-трговија ќе биде оптимизирана за успех, туку исто така ќе создадете следниве среќни, лојални клиенти кои се возбудени да ги купуваат вашите производи повторно и повторно.