5 идеи за блогови за е-трговија за подобрување на вашата стратегија за маркетинг на содржини

5 идеи за блогови за е-трговија за подобрување на вашата стратегија за маркетинг на содржини

Идеи за блогови за е-трговија за зголемување на ангажманот

Бура на идеи може да биде непријатно на моменти, но не треба да биде така. Пред да започнете да ја вадите косата, креирајте идеи за потенцијални идеи за блогови за електронска трговија со вашите директори, тимови за продажба, одделот за маркетинг и секој друг што комуницира со клиенти.

Овие сесии за идеи ќе ви помогнат да формирате список со теми што можат да се обликуваат во кој било број на интересни објави на блогот. Собирање голема листа на идеи е одличен почеток, но неопходна е понатамошна дискусија за да се утврди дали тие добро се вклопуваат за вашата компанија.

 

1. Огласи за нов производ и продажба

Одвојте време да напишете блог за нов производ или услуга што ја нуди вашиот бизнис. Тоа ќе и помогне на вашата публика да разбере што ги издвојува новиот производ или услуга од слични понуди што се моментално достапни.

Обезбедувајќи реални апликации, ќе ја подигнете важноста на вашите производи и услуги и ќе им помогнете на вашите читатели да ја поврзат вашата марка со нивните животи.

Не плашете се да го користите вашиот блог за електронска трговија како звучна табла за наскоро објавените артикли. Обезбедувањето малку информации ќе привлече интереси на некои потрошувачи рано и ќе го отвори патот за можност за претходна нарачка или тестирање на вашиот производ или услуга. Во вашиот блог, разговарајте за придобивките од претходната нарачка на подароци за специјални прилики и празници.

 

2. Натпревари

Вашиот блог е одлична платформа за започнување на натпревар. Споделете еден од вашите производи и дозволете им на читателите еден упис на ден во текот на целиот натпревар.

Со барање од корисниците да се најават со нивната е-пошта за да влезат во натпреварот, ќе добиете квалитетни информации за контакт. Само запомнете да им дадете на овие учесници начин да се исклучат од идниот контакт.

За да ги вратите клиентите на вашиот блог, дајте им причина да продолжат да го проверуваат. На пример, можете да дадете индиции во блогот како средство за победа на натпреварот.

 

3. Прегледи на производи, демо и споредби

Објави за блогови се одличен излез за демонстрација на производ или услуга на нетрадиционален начин. Користењето видеа од е-трговија за производи за да го прикажете вашиот производ на дело - како што работи, неговите употреби, процесот на составување на производот итн. - ќе им даде на вашите читатели скриени камења на знаење што ќе ги импресионираат и зајакнат

Во вашиот блог, разговарајте за начините на кои можете да ги користите вашите производи, освен како што се наменети. Дали има можност друга индустрија да ги користи вашите производи? Може да откриете дека вашите клиенти ги користат вашите производи на начини што никогаш не сте ги замислувале.

 

4. Сведоштва за клиенти и прашања

Дали вашите клиенти често поставуваат вообичаени прашања? Дури и ако вашата веб-страница има страница со најчесто поставувани прашања (Најчесто поставувани прашања), користете објава на блогот за да одговорите на нив. Ако немате страница со најчесто поставувани прашања, тогаш блоговите со најчесто поставувани прашања ќе ви помогнат да креирате.

Потрошувачите сакаат да заштедат пари, додека бизнисите сакаат да ги направат. Направете објава со совети како да заштедите пари со купување преку Интернет. Покажете му на вашиот клиент вашиот увид за универзални теми, како тоа што купувањето преку Интернет има специфични придобивки за време на празникот.

 

5. Споделете ги вашите искуства

Колку време помина од кога ја раскажавте приказната за тоа како настанала вашата компанија? Дозволете им на потрошувачите да видат од каде започна сè. Дали имате стари слики што не ви пречи да ги гледате додека зборувате за минатото?

Споделете ги вашите корпоративни вредности, идеали или култура. Но, ако ова е сè за што зборувате, тоа е досадно. Посипете со повеќе содржини ориентирани кон луѓето, така што вашите читатели ги разбираат луѓето што стојат зад компјутерските екрани. Покажете како вашата компанија ги става овие вредности и идеали во практики преку работата што ја работите.

 

Заклучок

Овие идеи за блогови за е-трговија се одлични за бизниси што продаваат и B2B и D2C. Комбинирајте ги идеите од оваа листа со ваши идеи за да развиете мноштво објави за блогот на вашата компанија.

Новата содржина додава вредност за вашите клиенти, ја гради довербата на потрошувачите со вашиот бренд и ги подобрува вашите напори за е-трговија за оптимизација со воспоставување на вашата компанија како орган во вашата област.

 

Слични објави

Филијалата на е-трговија е тактика за дигитален маркетинг што ја користат многу брендови за е-трговија и трговци на мало. Прочитајте!
Денес се повеќе пристапуваме на Интернет преку мобилни телефони, скоро сите луѓе имаат мобилен уред кој е поврзан на Интернет. Корисниците можат да користат интернет речиси секаде, а додека се во движење или чекаат на ред, ги користат своите паметни телефони. Прочитајте!