Маркетинг трендови за е -трговија

Маркетинг трендови за е -трговија

 

E -трговијата е малку нарушувач. Ова значи дека се трансформира начинот на кој луѓето купуваат, како и начинот на кој бизнисите комуницираат со своите клиенти. И само ќе расте одовде. Ајде да погледнеме некои од трендовите за е -трговија за кои можеме да очекуваме да видиме повеќе.

 

Мобилна-прва оптимизација

Нарачувањето преку Интернет е зголемено на мобилни уреди во текот на изминатите неколку години и се проценува дека мобилната трговија ќе учествува со 50% од продажбата на е-трговија до 2022 година. Тоа значи дека оптимизирањето на вашата платформа за е-трговија за корисниците на мобилни телефони ќе биде важно да се одржат ангажирани тие клиенти и среќен. Фокусирајте се на креирање дизајн на веб-страница за мобилни телефони, сметка за купувачите на мобилни телефони во вашите маркетинг инки и разгледајте различни портали за плаќање што им овозможуваат на купувачите да користат работи како Google Wallet и Apple Pay.

 

Искуства за купување на Omnichannel

Omnichannel е-трговија значи дека клиентите ќе имаат беспрекорно шопинг искуство без разлика каде пазаруваат-телефон, мобилен уред, компјутер, лично. Ова може да значи користење колачиња за следење на она што го гледаат посетителите на вашата веб -страница и потоа користење кампањи за реаргетирање за да ги вратат во вашата онлајн продавница или користење на однесување од минатото при купување за да ги информирате рекламите и промоциите што ги гледаат вашите клиенти. Обезбедувањето на овие кориснички, лесни искуства оди долг пат кон зголемување на лојалноста на клиентите.

 

Персонализација

Како што веројатно може да се каже од првите два тренда, персонализацијата е клучен збор. Вашите клиенти се поединци и сакаат да бидат третирани како такви. Бизнисите ќе треба да најдат нови начини да го следат однесувањето на клиентите за подобро да ги разберат и да им понудат подобри, персонализирани искуства. Ова може да значи користење динамична содржина за да ја прилагодите содржината на веб -страницата и е -поштата за да можете да им покажете на купувачите информации прилагодени на нивното однесување и интереси.

 

Маркетинг на содржини и социјални медиуми

Маркетингот со содржина и маркетингот на социјалните медиуми не одат никаде. Бизнисите за е -трговија ќе продолжат да користат содржина за да го поттикнат сообраќајот, како и да ги ангажираат, едуцираат и забавуваат своите клиенти додека им даваат моќни повици за акција што ќе ги поттикнат да купат. Социјалните медиуми ќе продолжат да растат како начин за брендовите да се поврзат со своите клиенти и да развијат односи. С and повеќе брендови ќе се свртат кон влијателни лица на социјалните медиуми за да профитираат од односите со потрошувачите и да поттикнат поголема продажба.

 

 

 

 

Слични објави