5 неверојатно продуктивни засилувачи на инка за купување електронска трговија

5 неверојатно продуктивни засилувачи на инка за купување електронска трговија

 

Индустријата за електронска трговија низ целиот свет се наоѓа на постојано конкурентен простор. Фактот дека сите 3 гиганти во доменот (Амазон, Снапдеал и Флипкарт) работат со годишно согорување на готовина од повеќе од 3000 круни (30 милијарди американски долари), само за да ги истераат ривалите, зборува за тоа. Ако ова е искушение на компаниите со најголем дел од пазарните ограничувања, можете само да го замислите нивниот ефект врз помладите играчи. Оттука, од клучно значење е за помладите играчи да ги оптимизираат своите маркетинг инки до јадрото за подобар ангажман и конверзија на клиентите. Ајде да погледнеме некои од најдобрите практики за дигитален маркетинг во просторот за е-трговија што ќе ви помогнат да ги зголемите инките за купување.

 

 

1. Синхронизирање на страницата за исплата со веб-страницата

За да ја разбереме подобро оваа точка, ајде да претставиме сценарио.

Замислете дека сте во продавница за стоки на реномирана марка. Обично влегувате во продавницата за да изложувате. Дваесет коефициенти подоцна, проверувате работи во вредност од една четвртина од месечната плата.

Што ве натера да го сторите тоа?

Поставување на самата продавница - вистинска стока прикажана на вистинските места, вработените во продавниците ви помагаат при вашето искуство со купување, како и опсегот на избори што ги нуди самиот инвентар.

 

2. Фокусирање таму каде што клиентите отпаѓаат во инката за набавка

Во секоја база на податоци се крие приказна. Ако не сте го свртеле вниманието кон статистиката што ја отфрли инката за купување, пропуштате одлични можности за оптимизација.

 

3. Допрете на нетрпеливоста на клиентите

Со други зборови, создадете итност.

Минатата недела го одбрав Amazon пред Flipkart да купам пар завеси само затоа што првиот ме закачи со часовник кој ветуваше еднодневна испорака ако порачам во наредниот час.

Прислушувањето на несигурноста на купувачите навистина може да ви донесе предност пред вашите конкуренти.

Друг одличен пример би бил да го направите вашиот инвентар во живо и да го прикажете бројот на преостанати единици на производи.

 

4. Распоредување на видеа со производи заедно со слики

Видеата станаа најновата норма за маркетинг низ Интернет. Дури и Фејсбук ви овозможува сега да поставувате видеа на профили. Тогаш, зошто да не го искористат најдобро во е-трговија?

Еве неколку факти. 71% од клиентите сметаат дека видеата подобро го објаснуваат производот и видеата ја зголемуваат стапката на конверзија за 73% во споредба со сликите.

 

5. Насочени известувања за притискање на апликации

Ако сè уште не сте лансирале апликација за вашата онлајн продавница, пропуштате огромен дел од потенцијалниот бизнис. Известувањата за апликации се златен рудник за зафаќање на периодични деловни води од лојални клиенти.

Индустријата за електронска трговија е подложена на колосален раст со текот на годините со тоа што пазарот сега стои на неверојатни 23 трилиони долари според проценките на УНКТАД.

Постојат огромни можности за профитирање во дигиталниот бран што ја зафаќа земјата, ако деловните субјекти играат правилно. Оптимизирање на инка за купување е клучен чекор во таа насока.

 

 

 

 

 

Слични објави

Онлајн измамата останува сериозен проблем и не може да се игнорира, предупредува Алесио Дамонти, заменик извршен директор и шеф на продажба и развој на бизнисот во Axerve. Прочитајте!