5 причини да ги продадете вашите стоки за е-трговија по големопродажна цена

Повеќето претприемачи грешат да ги потценат придобивките што каналот за големопродажба може да ги додаде во нивниот бизнис за е-трговија.

Или да претпоставиме дека големопродажните цени најдобро се извршуваат од бизниси на големо со тули и малтер.

Но, секој бизнис за е-трговија, голем или мал, може да им продаде и на потрошувачите и на трговците на мало по големопродажна цена.

За разлика од продажбата само по малопродажна цена, која е стандардна цена по која потрошувачот ќе го купи вашиот производ, додавањето канал на големо ќе доведе до:

Зголемена продажба и намалени трошоци, што се претвори во поголем профит и раст

Повисоко задржување на клиентите

Зголемен удел на пазарот

Зголемена доверба во вашиот бренд

Ќе навлеземе понатаму во деталите, но прво, кратка дефиниција:

Големопродажната цена е намалена цена што им ја нудите на клиентите кои купуваат на големо.

Можете да поставите минимална количина на нарачка (MOQ), што е најмалиот број единици што треба да ги нарача клиентот за да се квалификува за големопродажната цена.

Ова значи дека секој клиент кој купува од вашата продавница на или над MOQ автоматски се квалификува за големопродажната цена.

1. Зголемете ја вашата продажба

Продажбата на вашите стоки за е-трговија по големопродажна цена ќе таргетира два дополнителни типа на купувачи:

Потрошувачите кои купуваат на големо за да заштедат пари преку намалени трошоци по единица

Бизниси кои купуваат по големопродажна цена и продаваат на потрошувачите по повисока цена (B2B)

Размислете за ова: со продажба исклучиво по малопродажна цена, ќе мора да конвертирате значително поголем број клиенти за да ја достигнете целната продажба.

2. Зголемете ја вредноста на вашиот клиент за време на животот

Животната вредност на клиентот е мерка за приходот генериран од еден клиент во текот на периодот кога тие вршат трансакции со вашиот бизнис за е-трговија. Колку подолго клиентот останува со вашиот бизнис, толку е поголем профитот што ќе го донесе.

 Една од главните предности на продажбата по големопродажна цена е тоа што можете да изградите цврсти деловни односи со вашите клиенти.

 Ќе можете постојано да му продавате на ист клиент - под претпоставка дека ги одржувате вашите услуги и квалитетот на производот конзистентни. И ова создава висока вредност за животниот век на клиентите.

 Размислете за тоа на овој начин. Ако продавате накит по малопродажна цена, вашите главни клиенти се потрошувачите. И тешко дека ќе се вратат за истото парче.

3. Проширете го вашиот пазар

Досега веќе знаете - стекнувањето нови клиенти не е лесен подвиг. А стекнувањето на лојалноста на овие нови клиенти е уште потешко.

 Но, нудејќи ја вашата стока по големопродажна цена, можете да привлечете силни партнерства со воспоставени брендови во вашата ниша.

 

И ова ви дава директен пристап до постоечката база на клиенти.

 Вашата стока ќе влезе во нови територии без да мора да помине низ гужвата за претставување на вашиот бренд на клиенти кои никогаш не слушнале за вас.

4. Намалете ги вкупните трошоци за водење на вашата продавница

Секој успешен претприемач за е-трговија знае дека еден начин да се зголеми приходот е со намалување на трошоците.

 Како што споменавме порано, додавањето на големопродажни цени во вашата продавница за е-трговија создава повторливи клиенти. Имајќи предвид дека чини пет пати повеќе да се добие нов клиент отколку да се задржи постоечкиот, повторениот клиент значително ќе ги намали вашите општи трошоци.

 Таргетирањето на трговците на мало преку големопродажна цена, исто така, ќе ги намали вашите трошоци за маркетинг со префрлање на таа одговорност на трговецот на мало.

 Сè што треба да се грижите е да ја продадете стоката на големо на трговецот на мало, а тие можат да се грижат дали ќе добијат клиенти.

 Ова ви овозможува да го насочите вашето време и пари во други области на раст во вашиот бизнис со е-трговија.

5 причини да ги продадете вашите стоки за е-трговија по големопродажна цена

Слични објави