На клик до клиентот

На клик до клиентот

 

Иако е релативно нов феномен, социјалните медиуми станаа суштинска компонента на човечките ресурси, маркетингот, потрошувачките услуги и односите со јавноста. За осигурителните компании, социјалните медиуми можат да обезбедат континуирана, интерактивна врска со потрошувачите, во која тие имаат повеќе можности да слушаат и да се поврзуваат со поединци и заедници во високо персонализиран дијалог.

 

Придобивките од социјалните медиуми

 

Строгите правила и регулаторните бариери претставуваа рани тешкотии за финансиските институции воопшто, и осигурителните компании особено, во прифаќањето на кампањите на социјалните медиуми. И покрај овие предизвици, осигурителните компании ги препознаа придобивките од силниот бренд на социјалните медиуми и брзо се развија и беа во можност да ги вклучат социјалните медиуми во нивната стратегија како важен двигател на производите и маркетингот на фирмата. Потенцијалните придобивки од социјалните медиуми за осигурителните компании се многубројни и вклучуваат подобрување на брендот, намалување на трошоците, влијание врз однесувањето на потрошувачите, зголемено задоволство на клиентите, зголемена продажба, поддршка за иновации и воведување на нови осигурителни производи.

Овозможувајќи им на потрошувачите да си помагаат едни на други и избегнувајќи да одговараат на истите прашања одново и одново, социјалните медиуми можат да им помогнат на осигурителните компании да ги намалат трошоците за телефонски центар. Слично на тоа, ефективната употреба на овие медиуми може да ги пренасочи напорите и ресурсите во рамките на потрошувачките услуги кон повеќе критични проблеми, додека користењето на овој бесплатен медиум за стекнување клиенти исто така може да помогне во создавање заштеди. Социјалните медиуми им помагаат на осигурителните компании да ги зајакнат врските со градење доверба. Со зајакнување на маркетингот од уста на уста од страна на задоволни потрошувачи, осигурителните компании можат да ја зголемат нивната можност да ги променат перцепциите на потрошувачите со користење на социјални медиуми.

 

Осигурителните компании можат да управуваат со социјалните мрежи за да можат брзо да ги идентификуваат негативните чувства и да преземат проактивни мерки за идентификување на проблемите што се јавуваат. Со додавање рејтинзи и прегледи на производи и со воведување кампањи дизајнирани да се шират преку споделување, осигурителните компании можат да ги користат социјалните медиуми за да добијат нови клиенти.

Употреба на социјални мрежи

 

Социјалните мрежи се покажаа како плодна почва за експериментирање и иновации. Додека повеќето компании за социјални медиуми размислуваат прво во смисла на стекнување клиенти и потрошувачки услуги, постојат низа други цели за кои осигурителните компании ги користат овие мрежи. Тие ги користат социјалните медиуми за да создадат платформи за независни агенти да дојдат и да споделат идеи, искуство и експертиза. Осигурениците исто така добиваат повратни информации и влезови од потрошувачите што ги користат за дизајнирање производи. Социјалните мрежи, како што се Facebook и LinkedIn, можат да се користат за регрутирање, особено млади лица кои ги користат овие страници почесто. Социјалните медиуми исто така ги надополнуваат центрите за повици и со тоа помагаат да се намали бројот на дојдовни повици.

Фејсбук нуди широк спектар на можности за потенцијално рекламирање и комуникација. Осигурениците многу се потпираат на интерактивни игри, натпревари, квизови и анкети за да добијат повратни информации и одговори од корисниците на Фејсбук. На страниците на Фејсбук има содржина што се фокусира на широк спектар на теми, вклучувајќи промоции на производи, настани во компании, спонзорства, реклами, совети за животно осигурување, совети за здрав живот и многу повеќе.

 

Твитер повеќе се користи за поврзување на важни информации и објавување на најнови соопштенија или финансиски совети. Заради ограничувањето од 140 карактери, известувањата обично се состојат од врски што водат до јавната страница на компанијата, веб-страниците за социјални медиуми или други релевантни страници за дополнителни информации.

 

YouTube обично се користи за реклами на компании, приказни и препораки за клиенти, видеа за едукација за осигурување и видеа засновани на производи.

 

LinkedIn првенствено се користи за регрутирање и вмрежување. Општо земено, осигурителните компании заземаа претпазлив став „чекајте и видете“ кон социјалните медиуми. Тие заостануваат зад другите финансиски фирми, како што се банките, во користењето на социјалните медиуми за да се поврзат со потрошувачите. Индустријата за финансиски услуги како целина не создаде голем ангажман во социјалните медиуми.

Ризици од кампањите на социјалните медиуми

 

Ризиците од појавување на социјалните медиуми варираат од протекување на заштитени информации до негативен публицитет од базата на клиенти. Осигурителните компании треба проактивно да ги разгледуваат ризиците од користење социјални мрежи за да обезбедат додадена вредност преку компанијата и до пошироката јавност. Некои од ризиците со кои се соочуваат осигурителните компании се: лични податоци што вработените ги дистрибуираат во јавни простории за разговор, случајно преземање на вируси на корпоративни мрежи, известувања на страници објавени од внатрешни вработени за нивната организација, кои не се одобрени за ширење на јавноста и други. Од друга страна, количината на достапна информација е огромна и не може да се игнорира. Собирањето податоци му овозможува на осигурителот подобро да разбере што сакаат и што не сакаат потрошувачите, а потоа потенцијално да развијат производ или да обезбедат мноштво решенија како одговор на променетите или неисполнети потреби на клиентите.

За почеток, таа им ги препорачува Фејсбук и Твитер на осигурителните компании, кои се најзастапените социјални мрежи според бројот на корисници. Во зависност од креираната маркетинг стратегија, можно е да се вклучат и други социјални мрежи, како што се: Instagram, Foursquare и други. „Социјалните медиуми ни дадоа можност да ја хуманизираме секоја марка. Токму оваа предност треба да се искористи за да се создаде посакуваната свест за вашиот бренд кај потрошувачите. „Потрошувачите ќе ги запознаат вредностите и целите на брендот, што со текот на времето може да ја зголеми нивната посветеност кон брендот“, истакнува таа. Социјалните мрежи можат да обезбедат важни информации за целниот пазар.

 

Слични објави

На глобално ниво, приходите од е-трговија се намалени за 3 отсто во првиот квартал од оваа година, во споредба со истиот период во 2021 година. Тој пад е забележан и во Европа (-13 отсто). Прочитајте!