5 совети за маркетинг по е-пошта за време на пандемијата

5 совети за маркетинг по е-пошта за време на пандемијата

 

Повеќето компании за е-трговија се потпираат на маркетинг по електронска пошта. Но, исклучувањето на Covid-19, меѓу другите тактики, бара проценка на фреквенцијата и тонот на е-пошта.

Фреквенција

Во зависност од производот или услугата, прилагодете ја фреквенцијата на е-пошта за маркетинг. Тоа може да биде зголемување или намалување врз основа на потребите и побарувачката на потрошувачите.

Следењето на стапките на ангажман исто така може да помогне да се одреди фреквенцијата. Ако стапките на отворање и кликнување се зголемуваат, размислете за испраќање почесто. Исто така, следете ги сегментите за е-пошта и соодветно прилагодете се. Повторете клиенти може да бараат поголема комуникација отколку повремени купувачи.

Тон

Потрошувачите бараат зделки. Тие исто така сакаат содржина и понуди што пораснаа да ги очекуваат. Сепак, размислете за прилагодување на тонот на вашите пораки за е-пошта за маркетинг за да ја рефлектирате пандемијата.

 

•Бидете автентични и емпатични.

•Зголемете ја персонализацијата за потребите на секој клиент.

•Прашајте се за благосостојбата на клиентите, како што е „Како се држиш?“

•Поставете реални очекувања за испорака и испорака.

•Понудете флексибилност во методите за нарачки, испорака и плаќање.

Задржете нови клиенти

Многу потрошувачи купуваат преку Интернет за прв пат или почесто. Запомнете нови купувачи во вашите промотивни е-пошта. Обидете се да изградите лојалност за да претворите еднократен купувач во чест клиент.

 

Еве еден пример за тоа што не треба да се прави. Неодамна требаше да набавам нови обувки за трчање. Мојата редовна онлајн продавница немаше залиха на мојата големина. Најдов нова страница, сепак, со мојата големина. Веб-страницата беше поскапа. Со оглед на околностите, сепак, јас бев подготвен да платам повеќе.

Останете видливи

За да заштедат трошоци, многу трговци ги намалија буџетите за маркетинг и ги намалија комуникациите со клиентите. Ова може да го намали краткотрајниот притисок. Но, тоа веројатно создава долгорочна штета во смисла на свесност, удел на пазарот и лојалност - сето тоа е клучно за успехот во иднина.

 

Одржувајте што е можно повеќе маркетинг по електронска пошта. Обидете се да бидете главни во умот на вашите клиенти. Е се исплати.

 

Користете го времето на застој

Побарувачката за електронска трговија генерално се зголемува бидејќи продавниците со тули и малтери се затвораат, а потрошувачите се заглавени дома. Сепак, обидете се да го искористите времето на застој за да започнете нови проекти. Примерите вклучуваат:

•Анкета на вашите клиенти. Многу потрошувачи сега имаат мирување, веројатно ги зголемуваат стапките на одговор на анкетите за е-пошта. Исто така, да знаете што мислат и доживеат вашите клиенти, може да помогне веднаш да го прилагодите вашиот бизнис. Обезбедувањето форум за повратни информации може да помогне во градењето лојалност на клиентите.

•Имплементирајте нови алатки за е-пошта. Истражете нови алатки за е-пошта што можат да ги подобрат или насочат вашите напори за маркетинг. 

•Спроведете нови тестови за А / Б. Тестирањето трае време. Сега би можела да биде можност да се испробаат нови тестови за е-пошта за да се зголемат отворите, кликовите и конверзиите. Јас се осврнав на три критични области на „За да се оптимизира маркетингот по е-пошта, тестирајте ги овие 3 елементи“.

•Исчистете го и ажурирајте го списокот со е-пошта. Точните податоци се неопходни за маркетинг по електронска пошта. Размислете, исто така, за подобрување на собирањето и управувањето со податоците.

Подгответе се за промени

Пандемијата на крајот ќе помине. Потрошувачите ќе продолжат со вообичаените навики и рутини. Брендовите ќе се натпреваруваат за да ги вратат изгубените приходи.

 

Слични објави