Кои се најважните страници на веб -страница за трговија?

Кои се најважните страници на веб -страница за трговија?

 

Кои се најважните страници на вашата веб -страница? На што треба да обрнете најмногу внимание?

 

Во ова упатство, детално ќе ги разгледаме овие страници, објаснувајќи зошто се важни и како можете најдобро да ги искористите.

 

По следниот редослед, ова се шесте најважни страници на повеќето страници за е -трговија:

 

Страници со детали за производот.

Страници со список на производи.

Почетната страница.

Страници за кошничка или кошница.

Одјавување.

Страници за благодарност.

 

 

Страници со детали за производот

Страниците со производи се места каде што купувачите ја донесуваат клучната одлука дали да купат производ од вас или не, врз основа на информациите и сликите што ги гледаат на страницата.

 

Купувач може да пристигне на страниците на производот од неколку различни правци. Тие, на пример, може да започнале на почетната страница, да прегледале други производи и да се филтрираат по различни атрибути на производи пред да пристигнат на страницата. Можеби кликнале на линк од промотивна е -пошта, пребарувале директно од почетната страница или пристигнале преку пребарувач.

 

Почетната страница

Директните одлуки за купување не се донесуваат на почетната страница, но сепак се важни. Ова е затоа што голем број сообраќај с enters уште влегува на страницата преку оваа страница, додека исто така може да биде точка каде што купувачите се преориентираат, можеби кликнувајќи назад на почетната страница откако ќе ги прегледате другите страници.

 

Страници за количка

Со додавање на предмети во нивните колички, купувачите посочија јасна намера за купување, и оваа страница го претставува мостот помеѓу страницата за производи и одјавувањето.

 

За трговците на мало, страницата е за преместување на купувачите во процесот на купување, но исто така е можност да им продадете други предмети додека се таму, користејќи предлози за вкрстена продажба. Балансот помеѓу двете цели е важен, а пристапот ќе варира помеѓу трговците на мало.

 

 

Одјавување

Откако ќе стигнат до касата, клиентот одвои време и напор да избере производ и дојде до местото на купување. Од гледна точка на трговецот на мало, многу работи с still уште можат да тргнат наопаку во овој момент. Во просек од 70% до 80% од количките за купување се напуштени.

 

Слични објави

Пред десет години можевте да добиете основна продавница преку Интернет, да додадете неколку производи, да купите евтин сообраќај и – voilà! - ќе можете да изградите успешна онлајн продавница. Прочитајте!
Значи, имате прилично неверојатен производ - тој се вклопува во вашата онлајн ниша и маркетинг стратегијата изгледа одлично, но што ќе го претвори некој кој штотуку прелистува да стане купувач? Прочитајте!