Експертски совети за стратегиски маркетинг за да ги зголемите конверзиите со описот на вашите производи

Значи, имате прилично неверојатен производ - тој се вклопува во вашата онлајн ниша и маркетинг стратегијата изгледа одлично, но што ќе го претвори некој кој штотуку прелистува да стане купувач?Да, продажбата беше задоволителна, но треба да ја зголемите. Секој сака да стигне до следното ниво.

 

Можеби имате некои импресивни слики, описи и цени на вистинските точки. Сепак, се чини дека не можете да го привлечете бројот на продажби што ги сакате од вашиот целен пазар.Како сопственик на продавница за е-трговија, немате предност од објаснувања од уста на уста. Не како проодна работа.Таму, продавачот може да ги објасни сите предности на производите, да ги посочи, па дури и да даде демо.Сè што имате е моќта на вашите зборови. И, ако се користи на вистински начин, постои една од најефикасните маркетинг тактики.

Можеби сè што треба да направите е да измените една мала работа: описот на вашиот производ.Со само неколку стратешки измени, вашите зборови можат да бидат магични - вртење мрежи (добриот вид) околу оние што ги читаат.

Зошто да се фокусираме на описите на производите?

Многу купувачи ги привлекуваат сликите (мислам на Инстаграм) и цената, но ако описот не се вклопува во она што го имале на ум, тие наскоро ќе го изгубат интересот.Описите на производите се од суштинско значење за перцепциите на клиентите, а овие перцепции честопати многу тешко се менуваат.Првите впечатоци се бројат уште повеќе во арената за е-трговија - со еден клик, можете да изгубите клиент.Сега, еве ги основните карактеристики што треба да ги содржи добар опис на производот:

Привлечен наслов - Не ја наведувајте само генеричката етикета на производот. Опишете го, користејќи експресивни зборови што го тераат читателот да сака да го купи она што го гледа.Визуелно пријатна минијатурна слика - ова е во суштина претставување на вашиот производ на вашите потенцијални клиенти. Погрижете се да биде јасно и привлечно.Детални атрибути - Со оглед на тоа што вашиот клиент ќе ги троши своите пари на вас, ќе биде неопходно да вклучите внимателно детална листа на карактеристиките на вашиот производ. дали е таму или не.

Интригантни визуелни слики и форматирање - Повеќето читатели прелистуваат страница (често во рок од 5-10 секунди). Визуелите ќе им фатат око, а со тоа поставеноста на текстот станува исклучително важна. Употребата на споредбени табели или инфографици, исто така, и помага на вашата целна публика да ги добие информациите што ги бара многу побрзо.

Што го прави добар опис на производот?

Добро напишаниот опис на производот игра значајна улога во секој стратешки маркетинг план.

 

Описот на производот треба да биде вклучен во програмата за бизнис маркетинг и треба да стане дел од вашите севкупни цели и маркетинг тактики.

 

Еве пет совети како описите на вашите производи да бидат истакнати и да им помогнат на вашите маркетинг цели да успеат.

 

Запознајте ја вашата целна публика

Дефинирањето на вашата публика е дел од маркетинг стратегијата што е неопходна пред да започнете да пишувате описи на вашите производи.

Имајте ги на ум следните прашања додека ги креирате:

Како оваа личност или бизнис ја откри вашата страница за е-трговија?Кои се нивните интереси?

Што е со вашата онлајн продавница што ги привлече?

Како клиентот или бизнисот би го опишал вашиот производ на пријател?

Фокусирајте се на придобивките од производот

Многу сопственици на бизниси мислат дека нивните карактеристики на производи се најдобри на пазарот.Иако карактеристиките на производот се клучни за описот, купувачот сака да знае што производот може да направи за нив.Можеби ги имате најновите, висококвалитетни функции, но повеќето клиенти навистина нема да се грижат за тие детали.

Направете ги вашите производствени описи да се скенираат

Студијата за користење на веб покажа дека само 16% од луѓето ќе ја читаат вашата содржина од збор до збор. Спротивно на тоа, 79% ја скенираат страницата.

 

Потрошивте време и пари за креирање содржина, така што ќе треба да го насочите тој 79%. Тие бараат конкретни информации во најкраток временски период.

 

Описите на вашите производи треба да:

 

Користете кратки реченици: Вие не пишувате академски труд, затоа чувајте го описот концизен и лесен за читање.

Користете точки: изберете ги придобивките што сакате да ги прикажете и поставете ги по важност. Ова ќе се погрижи читателите да ги видат примарните придобивки пред да продолжат понатаму.

Вклучете празно место: не многу луѓе сакаат да читаат голем дел од текстот. Размислете за вашиот распоред и користете многу бел простор.

Експертски совети за стратегиски маркетинг за да ги зголемите конверзиите со описот на вашите производи

Слични објави

Глобалниот извештај за е-трговија за 2021 година го дискутира влијанието на СОВИД-19 врз секторот за е-трговија, како и истражување на новите трендови како на пример како трендот кон одржливост ќе го трансформира глобалниот пазар на е-трговија. Прочитајте!
Едно од главните откритија беше дека во 2016 година, ⅓ од нарачките за е-трговија доаѓаа од мобилен уред, а не од компјутер Прочитајте!