7 совети за персонализација на е-трговија за да ја зголемите продажбата
Појавата на е-трговија целосно го редефинираше маркетинг-пејзажот и начинот на кој пазарџиите комуницираат со нивната целна публика.
Со отворањето на нови продавници за електронска трговија секој ден, купувачите станаа разгалени за избор и одржувањето на купувачите ангажирани во вашата марка стана доста предизвикувачко.
Што е персонализација на е-трговија?
Персонализацијата преку е-трговија е создавање супер релевантни искуства за купување и интеракции за вашите купувачи врз основа на нивното однесување, интересите и демографските прегледи.
Зошто е важна персонализацијата на електронската трговија?
Ако се користи правилно, персонализацијата на е-трговија може да се покаже како силно оружје за трговците на мало преку Интернет за зголемување на приходите и зголемување на профитот.
Еве некои други метрики за кои персонализацијата на е-трговија може да помогне во подобрувањето:
-Приход по сесија на прелистување
-Вкупно време поминато од клиентот на веб-страницата
-Просечна вредност на направената нарачка
-Просечни прегледи на страници
Како работи персонализацијата на електронската трговија?
Персонализацијата на електронската трговија започнува со собирање податоци. Треба да знаете што бараат вашите клиенти, кои се нивните интереси, нивните буџетски преференции и сл. Само тогаш би можеле вистински да го персонализирате нивното искуство за купување.
Како што е наведено од BigCommerce, подолу се дадени важните точки за собирање податоци за персонализација на е-трговија:
-Сообраќај.
-Интеракции на лице место (посети на категории и страници на производи).
-Е-пошта.
-Лични податоци.
1. Испратете е-пошта врз основа на нивното однесување на веб-страницата
2. Гео-базирана персонализација
3. Персонализирани прозорци за излез
4. Подгответе Куриран список на производи
5. Специјални понуди за лојални клиенти
6. Персонализирани препораки за производи на страницата за производи
7. Крос-продажба за време на исходот