Како да користите типови реклами на Фејсбук

Колку повеќе време и пари трошите за рекламирање на Facebook, толку појасно станува дека добрите креативни и разбирливи типови реклами на Facebook се клучот за подобрување на вашиот поврат на инвестицијата (ROI). Во овој водич ќе ги покриеме тие типови реклами користејќи многу примери за реклами на Facebook за да можете да започнете да генерирате креативни идеи.

 

Дури и ако имате солидна стратегија за таргетирање на кого сакате да ја прикажете вашата креативна реклама, ако вашиот креатив не ја убеди публиката да преземе акција, генерирањето на продажба може да биде многу скапо.

Запознавање со платформата за рекламирање Фејсбук

Пред да ја креирате вашата реклама на Facebook, важно е да се запознаете со Facebook и неговата мрежа од различни апликации како Instagram и Messenger. Разбирањето како и зошто луѓето ги користат овие платформи ќе ви помогне да креирате типови на реклами на Фејсбук што ќе резонираат со нивната соодветна публика.

Еве неколку клучни работи што треба да ги земете предвид при рекламирање на Фејсбук:

 

Содржините генерирани од корисниците победуваат: Запомнете дека ова се социјални мрежи - корисниците обично гледаат содржина што изгледа органски и која најчесто е создадена со помош на стандардна камера на паметен телефон. За да се вклопите во Фејсбук, треба да избегнувате да користите креативни што нема да се чувствуваат мајчин на платформата.

Вашите реклами лесно се игнорираат: за разлика од другите платформи за рекламирање, рекламите на Facebook може целосно да се прескокнуваат, без разлика дали се движите низ вашиот довод или допирате од една приказна на Инстаграм до друга. За да биде успешна на Facebook, вашата реклама мора да го привлече вниманието во првите неколку секунди.

Исклучените видеа се стандардно: Според Digiday, 85% од корисниците на Facebook гледаат видеа без звук. Користењето преводи, привлечните визуелни слики и демонстрациите на производи се корисни начини да ја пренесете вашата порака дали звукот е вклучен или не.

Корисниците можат да се вклучат со вашите реклами: Друга уникатна карактеристика на рекламите на Facebook и Instagram е можноста корисниците да комуницираат со нив преку споделувања, коментари и допаѓања. Создавањето реклама што генерира коментари и споделувања може да го зголеми досегот на вашата објава надвор од публиката на која директно се рекламирате.

Ефективни примери за секој тип на реклами на Facebook

Кога станува збор за креирање на вашата реклама, во моментов има четири различни формати за избор. Изборот на вистинскиот за вашиот производ и вашите деловни цели и оптимизирање на секој елемент е клучот за поттикнување конверзии.

 

1. Реклама со една слика

Рекламата со една слика е еден од најстарите видови реклами достапни на Facebook. Во последниве години, поголем фокус и внимание е вложено во видеото, што одведе многу огласувачи подалеку од статичниот формат на сликата.

2. Единствена видео реклама

Речиси секоја поставеност во Facebook Ad Manager сега поддржува видео реклами. Неодамна, Фејсбук дури објави нови искуства за гледање видео, како што се IGTV и Facebook Watch, сите сигнализирајќи за континуиран пораст на видеото како важен медиум на нивните платформи.

3. Реклама соcarousel (повеќе слики)

Рекламата со carousel може да содржи повеќе слики, видеа или комбинација од двете, што ја прави корисен тип на реклама „помеѓу“. Ако вашиот производ бара повеќе од само една слика за да ја покаже својата вредност, но немате средства да создадете видео реклама со долга форма, рекламата на рингишпил може да послужи како придружна реклама.

4. Реклама за колекција

Рекламата за собирање е најновиот достапен формат, така што можеби не сте виделе многу во вашиот News Feed. Сепак, рекламите за колекција имаат голем потенцијал за брендовите за е-трговија со нивната способност да го спојат Каталогот на производи со привлечно видео.

Креативноста и типот на реклама на Facebook ќе влијаат на вашите кампањи

Насочувањето на Фејсбук често привлекува најголемо внимание од маркетерите. Иако таргетирањето е клучен дел од вашата севкупна стратегија, имањето добра креативност е скоро секогаш одлучувачки фактор за успехот на рекламата.

 

За да го постигнете вашето креативно право, мора да ги разберете нијансите на платформата на Фејсбук, нејзиното семејство на апликации како Инстаграм и Месинџер, како и типот на содржина што добро функционира на неа.

Како да користите типови реклами на Фејсбук

Слични објави

Дигиталните бизниси кои работат со различни деловни модели мора да поминат дополнителна милја за да истражат иновативни начини на кои можат да допрат и задржат и нови и постоечки клиенти. Прочитајте!