8 совети за управување со пари за електронска трговија за да ја подобрите својата крајна линија

8 совети за управување со пари за електронска трговија за да ја подобрите својата крајна линија

 

Водењето онлајн продавница е комплексно. Менаџерите и сопствениците на деловни активности имаат полни раце грижа за сè, од квалитетот на производот до односите со клиентите. Кога ќе го комбинирате ова со фактот дека сè чини пари, не е изненадување што многу сопственици на деловни активности се борат со управувањето со парите.

 

 

Паричниот тек е всушност причината што 82% од малите бизниси се принудени да ги затвораат вратите, што го прави од најголема важност за брендовите насекаде.

 

 

Еве 8 основни совети за управување со пари кои ќе ви помогнат да ја зајакнете својата крајна линија:

 

1.Сметка за периодични годишни трошоци

 

2.Доделете доволно за маркетинг

 

3.Земете ги предвид сезонските трендови

 

4.Користете соодветни стратегии за управување со залихите

 

5.Изберете ги вистинските платформи за е-трговија

 

6.Остави простор за враќање

 

7.Бидете свесни за опциите за финансирање

 

8.Намалете ги трошоците за испорака

 

01. Сметка за периодични годишни трошоци

 

Една од најчестите грешки во управувањето со парите што ги прават новите бизниси е занемарување на формирање соодветни буџети. Многумина брзо можат да состават буџети што ги сочинуваат стандардните месечни трошоци, но забораваат да земат предвид периодични годишни трошоци. Кога ќе се појават тие годишни трошоци (што лесно може да бидат значителни), тие се во светот на повреда затоа што не биле подготвени.

 

02. Доставете доволно за маркетинг

 

Ако имате тесен буџет, не е невообичаено да одолеете да инвестирате некој од вашите ограничени средства во маркетинг. Ова е всушност клучна грешка што сакате да ја избегнете, бидејќи распределбата на доволно средства за маркетинг во е-трговија е всушност суштински совет за управување со пари.

 

03. Земете ги предвид сезонските трендови

 

Ако сакате добро да управувате со вашите пари, тогаш треба да бидете подготвени за сезонски подеми и падови кои за жал се чести во е-трговијата.

 

 

Вашата онлајн продавница може да продава облека на плажа, на пример, и да ја исфрли од паркот во март. Ова не значи дека ќе ја одржувате оваа продажба цела година, сепак; во март, луѓето планираат пролетна пауза и летни одмори. Во ноември, луѓето ќе имаат поглед кон шалови и чизми.

 

04. Користете соодветни стратегии за управување со залихите

 

Управувањето со залихите е важен дел од управувањето со парите, дури и ако изгледаат како два многу одделни ентитети. Без соодветни стратегии за управување со залихите (што вклучува предвидување на залихите), лесно можете да завршите со премногу производ со високи трошоци што не продава и нарачки за предмети што продаваат. Ова ви помага да ги ставите своите пари онаму каде што треба да одат, извлекувајќи го максимумот од вашиот обртни средства.

 

05. Изберете ги вистинските платформи за е-трговија

 

Ова може да изгледа како минорна одлука, иако во реалноста е сè друго освен. Апсолутно сакате да ги изберете вашите платформи за е-трговија исклучително внимателно од самиот почеток, за да не мора да започнувате одново подоцна или да изгубите премногу профит. И двете од овие можности можат да се случат кога користите платформа што не работи за вас.

 

06. Оставете простор за враќање

 

Може да продавате скоро совршен производ кој е врвен и дизајниран за оптимално задоволство на клиентот. Не е важно Сепак ќе добиете поврати.

 

 

Невозможно е да имате 100% задоволни клиенти, и освен ако не дозволите поврат (што не ви препорачуваме), ќе завршите со враќање што ќе ви се врати на патот. Ова е нормално и се очекува, па затоа е важно да го земете предвид во вашиот буџет.

 

07. Бидете свесни за опциите за финансирање

 

Нормално е да ви треба малку помош за финансирање. Не е невообичаено нашиот обртни средства да бидат зафатени со набавки на залихи и неочекувани трошоци. И понекогаш, ние сме на финансиско плато; за да дојдеме до вистинска профитабилност, треба да размериме повеќе, но за да го направиме тоа, потребни ни се повеќе средства за маркетинг.

 

 

Иако е добар повик за минимизирање на односот на вашиот долг воопшто, паметно е да се користат финансирање и долг како алатка кога е потребно. Од оваа причина, одлична стратегија за управување со пари е да знаете какво финансирање ви е на располагање.

 

08. Намалете ги трошоците за испорака

 

Ова е едноставен совет за управување со пари, но е важен. Ако премногу трошите на испорака за е-трговија, фрлате пари од прозорецот што можевте да го џебувате или да инвестирате во нешто друго.

Ова е нешто што треба да се разгледа при изборот на платформа за е-трговија.

 

 

Слични објави

Терминот „социјално дистанцирање“ првично беше популаризиран на почетокот на избувнувањето на СОВИД-19 за да не поттикне да го дадеме нашиот дел во запирање на ширењето на вирусот со тоа што ќе останеме дома и ќе избегнуваме групни собири. Прочитајте!
Без разлика дали правите дел или целиот приход од онлајн бизнис, заштитата на тој бизнис би требало да биде инхерентно дел од вашите секојдневни практики. Да бидеме појасни, не зборуваме само за хакери - далеку од тоа. Прочитајте!