SEO- Како да се направи оптимизација: Стратегија и планирање

 

Фазата на планирање на оптимизацијата на пребарувачот вклучува идентификување стратегија и патоказ за да ги постигнете своите цели. Процесот може да биде застрашувачки. Разгледајте ги овие шест чекори како рамка:

 

•Поставување на цел. Што сакате да постигнете?

•Мерење. Како ќе ги следите перформансите?

•Ревизии на страници. Кои проблеми создаваат можности за оптимизација?

•Стратегија. На кои можности треба да се фокусирате?

•План за акција. Како ќе ги искористите овие можности?

•Вработен персонал. Кој ќе ја заврши работата?

Мерење на перформансите

Разбирањето на вашата моментална ефикасност на органско пребарување може да помогне да се утврди кои области на страницата треба да се оптимизираат. Можеби ќе одлучите дека еден сет на страници веќе го изведува својот врв и треба да остане сам, додека друг е со сериозно слабо работење и бара итно внимание.

 

Започнете со вашите клучни индикатори за перформанси: сообраќај и приходи од органско пребарување.

SEO ревизии

Ревизиите за оптимизација откриваат зошто вашата страница работи како што работи. Ревизиите обично се фокусираат на три области: техничка, содржина и овластување.

 

Техничките ревизии адреси на индексирање и индексирање. Тие ги анализираат одговорите на кодот и серверот на страницата за проблеми што можат да спречат ефикасно пристапување и индексирање на ботовите на пребарувачите на страниците.

 

Ревизијата на содржината се фокусира на релевантноста на текстот на страницата со темите на клучните зборови кои најчесто се бараат. Истражувањето на клучни зборови игра голема улога во разбирањето на зборовите и фразите на кои треба да се фокусирате.

 

Ревизиите на власта се фокусираат на квалитетот, квантитетот и актуелната важност на врските од други страници до твојата. Податоците од Конзолата за пребарување на Google можат да помогнат. Но, алатка како Majestic или Link Detox може да обезбеди многу повеќе информации за да се оцени квалитетот на тие влезни врски.

Стратегија за оптимизација

Областите на релативен неуспех (како што се идентификувани во ревизиите на СЕО) претставуваат можности за раст. Искористување на овие можности се сведува на приоритетите - деловна вредност, временска рамка и можност да се објасни сочно на донесувачите на одлуки.

 

Размислете за следново:

 

•Вредност. Проценете ја потенцијалната вредност во однос на вашите KPI: органски сообраќај за пребарување и приходи. Аспектите на вашата стратегија може да се надминат непосредните придобивки од оптимизација. На пример, создавањето содржина може да биде пониско на списокот со СЕО, но повисоко за потребите на другите маркетинг канали.

•Редослед на извршување. Некои можности ќе зависат од други функции. Оптимизирање на содржина во важен дел од страницата може да зависи од првото редизајнирање на шаблоните на страниците. Во тој случај, редизајнот има поголем приоритет отколку во спротивно.

•Објаснување. Кога им објаснувате на колегите и донесувачите на одлуки, чувајте ја стратегијата кратка. Насочете три или помалку изјави, секоја од нив претставува слични проекти или задачи. Не е список на сè што ќе направите; тоа е насока да ја насочите вашата програма за оптимизација.

•Временска рамка. Вклучете можности што можат брзо да се постигнат. Далечните цели се деморализираат.

•Инспирација. Митирајте ги вашите соработници. Помогнете им да ја разберат придобивката на стратегијата за компанијата, наспроти пофалбата да стигнат таму.

 

План за акција

Смислувањето на планот е релативно едноставно. Наведете ги можностите идентификувани во ревизиите. Потоа, дадете приоритет на тие можности во временска рамка.

Секоја можност е проект. Секој проект е низа задачи. Доделете датум на завршување и сопственик на секоја задача и создадете начин да го следите напредокот.

 

На пример, за оптимизирање на почетната страница може да бидат потребни три последователни задачи: препишете го текстот, одобрете го текстот и објавете го текстот на страницата. Секоја задача веројатно ќе има посебен сопственик.

Вработен персонал

За да ги одредите потребите за персонал, започнете со наведување на потребните вештини за вашиот акционен план. Потоа одлучете кои од тие вештини му недостасуваат на вашиот тим за потенцијални нови вработувања или аутсорсинг.

 

 

Слични објави

Илустрации за да се направи емотивна врска со посетителите На пример, ако продавате производи за домашни миленици, идеално е да објавите слика што нема да ги остави љубителите на животните рамнодушни... Прочитајте!
Од купување на цели автомобили преку Интернет, до трансформирање на самото возило во точка на допир што е овозможено со IoT за да понуди услуги за мобилност директно до потрошувачите, автомобилската индустрија е на пропаст на монументална промена. Прочитајте!
Луѓето генерално се претпазливи за директните маркетинг пораки од бизнисот. Затоа многу брендови инвестираат време, напор и пари за да произведат содржина што може да го надмине скептицизмот на потрошувачите и да ја заработи довербата на луѓето. Прочитајте!