Како да извршите успешна миграција за е-трговија на страницата

Во дигитален пејзаж кој доживува постојани иновации, миграцијата на платформата за е-трговија е неизбежен услов за водење бизнис за е-трговија.

Организациите постојано откриваат дека мора да се прилагодат на брзиот тековен технолошки напредок или ризикуваат да останат зад себе. Миграцијата на страницата за е-трговија е витален дел од таа приспособливост. Тоа гарантира дека ќе останете конкурентни и ги подобрува перформансите, способностите и употребливоста за бизнисот.За жал, за многу бизниси, мигрирањето на софтверот за е-трговија на нивните претпријатија се чувствува како застрашувачки проект.

Идентификувајте ја потребата за миграција на страницата за е-трговија

Важно е да можете да ги идентификувате знаците дека треба да направите надградба за е-трговија. Некои од знаците го вклучуваат следново:Вашата веб-страница има задоцнување во перформансите. Според Google, 50% од корисниците очекуваат страницата да се вчита во рок од 2 секунди и ќе ја напуштат веб-страницата ако тоа не се случи. Ако вашиот сајт е бавен, ова е знак дека треба да се ажурирате на поефикасна платформа.Има празнини во вашиот постоечки систем. Ако на вашиот сегашен систем му недостасуваат функции како што е поддршката за секоканална продажба, време е да купите ново решение.Недостаток на приспособливост. Со оглед на порастот на купувањето преку Интернет, претпријатијата кои сакаат да ги зголемат своите дигитални приходи мора да имаат архитектура за е-трговија која ќе се размери за да ги задоволи потребите на бизнисот, вклучително и без прекини и можност за обработка на десетици илјади нарачки во минута.

Направете јасна комуникациска стратегија

Има многу бенефиции за префрлување на најдобриот трговски пристап, вклучително и способноста да се состави решение кое прецизно одговара на потребите на вашиот бизнис. Меѓутоа, вродено во проектот за миграција во оваа таканаречена стратегија за компонирачка трговија е потребата да се обезбеди јасна комуникација помеѓу повеќе продавачи.

Започнете со планирање на проектот што е можно порано

Многу големи организации кои се префрлаат на ново решение за е-трговија започнуваат со планирање на проекти за време на фазата на избор на продавач. Го препорачуваме овој пристап за да нема одложувања или изненадувања откако ќе започне почетокот на имплементацијата. Изградете патоказ за миграција што експлицитно ги дефинира временските рокови, пресвртниците што треба да се постигнат и деловните барања. Важен предуслов за овој чекор е рано да се вклучи проект менаџер. Имањето јасен план за акција ќе обезбеди процесот на миграција да тече што е можно побезпречно.

Подгответе се за почетокот на миграцијата на страницата за е-трговија

 

Овој процес е важен за да се осигури дека сите членови на проектниот тим се во ист простор за имплементација. Еве неколку чекори кои можат да помогнат да се подготви вашиот тим за почетокот на проектот за миграција:

Вклучете ги сите засегнати страни. Ова може да биде преку сесии за откривање, пред-состаноци и сесии за бура на идеи за какви било барања за обука за тимот. Овие состаноци треба да вклучуваат повратни информации од сите за синџирот на снабдување.

Вклучете се со сопственикот на производот. Ова е важно бидејќи тие ќе ја донесат конечната одлука за крајниот резултат. Предизвикајте ги да размислуваат надвор од рамката.

Ревизија и резервна копија на постоечките податоци

Пред да мигрирате на нова платформа за е-трговија, од витално значење е да ги прегледате постоечките податоци на вашата наследна платформа за да изберете што треба да мигрира тимот и што треба да остави зад себе.Исто така, треба да направите резервна копија од вашите постоечки податоци. Да, очекувате процесот на миграција да помине без проблем, но во случај нешто да се случи и податоците да се изгубат за време на миграцијата, важно е да имате резервна локација каде што ќе можете да пристапите до вашите податоци.Исто така, треба да одредите кои апликации од трета страна да ги чувате и кои да ги оставите зад себе, бидејќи можеби имате некои кои се застарени.

Слични објави

Онлајн купувањето и купувањето на социјалните мрежи воведоа доба на неограничени опции, што им отежнува на компаниите да градат трајни односи со купувачите. Прочитајте!
Многу производители сè уште се борат со тоа каде дигиталната трговија се вклопува во нивната севкупна деловна стратегија и како таа се интегрира со клучните партнери - особено клиентите, добавувачите и дистрибутерите, велат аналитичарите за е-трговија B2B. Прочитајте!