Кралска содржина под покровителство на империјалниот дизајн

Кралска содржина под покровителство на империјалниот дизајн

Фразата „Содржината е крал“ звучи малку истрошена, но останува фактот дека содржината е можеби еден од најважните фактори кои влијаат на успехот на конверзиите во онлајн продавница. Темата на содржината е доста обемна и невозможно е во една статија да се опише како да се форматира содржината така што таа ефикасно ја комуницира пораката наменета за клиентите.

 

Сепак, суштината на добрата содржина лежи точно во воведната реченица. Содржината е зборови, фотографии, видеа, анимации, апликации и сè друго во служба на приближување на производот до потенцијалниот клиент.

Во онлајн продавница, содржината што го „разбира“ дизајнот или дизајнот што се прилагодува на содржината е добитна комбинација. Посетител кој со конзумирање содржина, добива информации што му се важни, а потоа станува клиент, всушност индиректно ја признава добро завршената работа на дизајнерот. Малку е веројатно дека посетител ќе стане клиент каде има квалитетно промотивно и информативно видео за производот, но нема објаснување како да го купите или копчето „купи“ или „додадете во кошничка“ не се прикажува доволно видливо.

 

Не штедете на квалитетни фотографии

 Клиентот сака да знае што е можно повеќе за производот што има намера да го купи бидејќи ги цени своите пари и тешко може да се оддели од нив. Тој сака вредност што ќе го оправда не само самиот производ, туку и начинот на кој му се претставува производот. Значајна, богата, информативна содржина со доза на иновации во неговото создавање ја генерира токму таа вредност за клиентот. Затоа, не треба да штедите квалитетни фотографии на производот, внимателни и информативни описи или, на пример, инфографици што опишуваат на интересен и јасен начин како да го користите производот. Клиентот ќе препознае колку се грижиме за продажбата преку содржината со која сакаме да го приближиме производот до него. Тој ќе има чувство дека за своите пари не добива само производ, туку и нешто повеќе. На крајот, тие ќе ги наградат нашите напори со набавка.

 

Истакнете го производот

 Во физичките продавници, честопати внимателно се избира каде ќе се постави одреден производ, на која полица, висина и на кој начин ќе биде истакнат меѓу другите производи. Нема полици во онлајн продавницата, ниту пак можат да го стават производот на ниво на очите на набудувачот. Внимателна употреба на елементи за дизајн; бои, фонтови, графички елементи, фотографии ... можно е да се потенцира одреден производ меѓу маса други. На овој начин, ние го привлекуваме вниманието на посетителите со цел да го зголемиме нивниот интерес за производот.

 

Корисничко искуство

 Употребата на производи или услуги обично е придружена со позитивно или помалку позитивно искуство. Клиент кој купува одреден производ или користи услуга за прв пат има очекувања, но влегува во процесот со доза на сомнеж. Искуството за употреба обично започнува од моментот кога клиентот ги разменува своите пари за вредност. Самиот процес на купување ја дефинира понатамошната врска во односот продавач-купувач. Доколку продажбата е реализирана во онлајн продавница, тогаш е важно да се разгледаат сите елементи што доведоа до исполнување на таа цел, меѓу другото, и колкава улога играше дизајнот на самата онлајн продавница во тоа.

 

Истражете го искуството на клиентите на вашите клиенти

 Клиентите веројатно нема да се самофалат за леснотијата при движење низ продавницата, видливите и јасни копчиња на дестинациите кои бараат купување или со ентузијазам да коментираат за квалитетна галерија со фотографии и производ. Едноставно можеме да ги прашаме сето тоа. Задоволните клиенти во повеќето случаи ќе траат неколку минути и ќе пополнат прашалник преку Интернет што ќе им донесе 10% попуст на следното купување, на пример. Тоа е награда за нивната лојалност и корисни информации за вас за тоа дали можеби сте заборавиле да ја ставите можноста за регистрација во социјалните мрежи во вашата онлајн продавница, или дали и вашите клиенти ја сакаат таа можност. Ако штотуку влеговте во светот на трговијата преку Интернет или сте искусни во оваа деловна активност, секогаш е добро време да разгледате како дизајнот на вашата продавница ќе влијае на клиентите, постојните или оние кои допрва ќе станат. Трендовите во дизајнот понекогаш се немилосрдни и ако сакате да останете конкурентни, тогаш мора да ги следите и да одговорите на барањата на време. Клиентите ќе го препознаат секој ваш позитивен чекор и, како по правило, соодветно одговараат. Ако не купувате веднаш, тогаш барем покажете поголем интерес во однос на враќањето во вашата онлајн продавница и пребарувањето понуди. Добриот и квалитетен дизајн во согласност со барањата на времето ќе им помогне и на нив и на вас во остварувањето на вашите цели.

Слични објави

Сегментацијата на клиентите е сигурен начин за испорака на персонализирани пораки што го отклучуваат растот на приходите за вашиот бизнис за е-трговија. Прочитајте!
Да ги научите законитостите на водење бизнис значи да се запознаете со многу правила, практики и терминологија што може да биде донекаде матна и збунувачка. Прочитајте!
Електронската трговија им овозможи на малите и средните бизниси да се натпреваруваат со поголемите, поафирмирани конкуренти. Прочитајте!