SEO, содржина и е-пошта

SEO, содржина и е-пошта

 

Оптимизацијата на машините за пребарување, маркетингот со содржина и маркетингот по е-пошта можат да работат заедно за да создадат доблесен циклус привлекувајќи клиенти во вашата продавница за е-трговија, охрабрувајќи ги да соработуваат со вашата марка и да ги вратите назад за купување по купувањето.

 

Секоја од овие маркетинг дисциплини ги надополнува другите.

 

SEO има за цел да привлече повеќе и поквалитетен сообраќај на веб-страници од Google, Bing, Duck Duck Go и слично. Дисциплината се обидува да осигури дека пајаците во пребарувачот можат лесно да пристапат и да ја разберат содржината на вашата страница. Но, не застанува тука. SEO се обидува да разбере што бараат вашите потенцијални клиенти за да обезбеди одговори на нивните прашања.

 

Маркетингот на содржината е чин на создавање или курирање на содржина, нејзино објавување и дистрибуција за привлекување, ангажирање и задржување на клиенти. Тоа зависи од реципроцитет - нудење нешто со вистинска вредност (привлечна содржина) и, во замена, клиентите може да почувствуваат чувство на обврска кон бизнисот, да купуваат производи. Маркетингот на содржината е исто така одлично гориво за оптимизација бидејќи може да одговори на прашања од потенцијални клиенти.

Маркетингот по е-пошта може да ги вклучи клиентите и потенцијалните клиенти на личен и релевантен начин. Може да му помогне на вашиот бизнис да остане поврзан, доставувајќи навремен, корисен и привлечен материјал. Тоа ги прави вашите клиенти свесни за вашите најнови производи, понуди и содржина. Ги информира вашите клиенти и потенцијалните клиенти за вашиот бренд, одржувајќи ги ангажирани помеѓу посетите и купувањата.

За да ги илустрирате комбинираните придобивки од оптимизација, маркетинг со содржина и маркетинг преку е-пошта, разгледајте хипотетичка онлајн продавница. Е започнам со оптимизација.

 

Истражување на клучни зборови. Замислете дека пазарувате за онлајн продавницата, која продава книги за готвење, кујнски апарати и прибор. Сакате страниците на вашата компанија да рангираат добро за важни клучни зборови кои управуваат со сообраќајот.

 

Ги следите клучните зборови, избирате кои да ги насочите, ги анализирате обемите на сообраќај за секој од нив и ја следите просечната стапка на конверзија на секоја фраза. Овие напори за оптимизација се, секако, само дел од она што го правите - постои и техничко оптимизација, оптимизација на страницата и слично - но овие особено помагаат во идентификување на можностите за содржина.

Добрата содржина ја зголемува вашата листа. Бидејќи сте разумен продавач, вклучивте образец за претплата на е-пошта на секој пост за вегански рецепти. Формуларот за претплата нуди нови посетители на вашата страница - луѓе што ја најдоа вашата објава на Google, на пример - можност да се регистрираат за вашите уреднички и промотивни е-пошта. Подоцна, кога тие претплатници ја споделуваат вашата содржина, можете да заработите линкови, што помага при оптимизација.

 

 

Слични објави

Еден од најнеочекуваните поучни меми денес е „Имаш исти 24 часа во денот како Бијонсе“. Прочитајте!
Програмерите од предниот дел, а не задни програмери, владеат со технолошкиот простор за малопродажба Прочитајте!