SЕО Како-да: Концепти за истражување на клучни зборови

SЕО Како-да: Концепти за истражување на клучни зборови

 

Истражувањето на клучни зборови е процес на анализа на пребарувачите за пребарување на вистински луѓе. Тие податоци - прозорец кон желбите на трагачите - се златен рудник за оптимизација на пребарувачите.

Овој пост е четврта рата во мојата серија „SEO How-to“. „Дел 1: Зошто да се користи?“ се осврнува на важноста на оптимизацијата на пребарувачот во е-трговијата. „Дел 2: Разбирање на пребарувачите“ ги опфаќа основите за тоа како функционираат пребарувачите. „Дел 3: Стратегија и планирање“ објаснува како да ја поставите програмата СЕО за успех.

Истражувањето на клучни зборови е основа за оптимизација за целата содржина на вашата страница. Можеме да минираме податоци за клучни зборови и потоа да ги анализираме за да разбереме како да ги исполниме потребите на пребарувачите.

Податоците за клучни зборови се состојат од збор и број. Примерот подолу, од Google Keyword Planner, покажува колку пати месечно луѓето бараат клучни зборови што се поврзани со „продавница за книги“. Податоците спаруваат специфичен збор или фраза (како што е „продавница за книги близу мене“) со број („301.000“), покажувајќи го просечниот број на месечни пребарувања во САД во последната година.

Целото истражување на клучни зборови ги вклучува овие две компоненти: тема на клучен збор и број на соодветни пребарувања. Различни алатки за истражување клучни зборови вклучуваат и други полиња со податоци, како што се проценетата цена за кликнување за рекламирање на таа тема на клучни зборови и неговото ниво на конкуренција.

 

Клучни зборови и теми

Пребарувачите преминаа над точните клучни зборови за да ги разберат нијансите на човечкиот говор и намера. Истражувањето на клучни зборови ја имитира одредена еволуција, спојувајќи ги податоците од варијациите во правописот и фразирањето во единствена тема за клучни зборови, за разлика од одделните зборови.

Повеќето алатки за клучни зборови организираат податоци според теми. Бројот на пребарувања за клучните зборови „продавница за книги“, на пример, исто така, вклучува пребарувања за множинската форма „продавници за книги“, варијанта со еден збор „книжарница“ и сите популарни погрешно напишани зборови или фрази.

Алатки за истражување на клучни зборови

Google Keyword Planner е водечки извор на истражување на клучни зборови. Google ја обезбедува алатката за клиентите на Google Ads, но исто така е многу корисна и за SEO. Неговите податоци претставуваат 92 проценти од сите пребарувања ширум светот.

Сепак, како и сите групи на податоци, планерот за клучни зборови има ограничувања што можат да влијаат на вашите одлуки, вклучително:

•Податоците вклучуваат само пребарувања на Google.

•Податоците претставуваат еден месец во просек во последните 12 месеци во неговата почетна база на податоци. Google го прави ова за да ја отстрани сезоната, но тоа значи дека може да има помалку или повеќе пребарувања во одреден месец од просечниот прикажан број. Сепак, деталната месечна база на податоци е достапна за извоз.

•Податоците за клучните зборови се заокружуваат на најблиските десетици, стотици, илјадници или милиони, во зависност од бројот.

•Освен ако немате пристап до сметка на Google Ads со значителен буџет, вашите податоци ќе бидат истурени во загради врз основа на бројот на пребарувања, како што се 1.000 - 10.000, што го прави невозможно да се одреди релативната популарност на фразата на клучен збор во таа заграда.

•Google ги обезбедува податоците за да помогне во продажба на реклами.

Така, додека истражувањето на клучни зборови е основно за оптимизација, земете ги податоците како насочени отколку апсолутни. Можеме да претпоставиме дека клучен збор со 18.000 пребарувања е попопуларен од оној со 12.000, но малите разлики може да бидат помалку сигурни.

Microsoft Ads исто така нуди бесплатна алатка за клучни зборови, но нејзината база на податоци е многу помала бидејќи Бинг претставува само 3 проценти од пребарувањата ширум светот. А, корисниците на Бинг се обично постари и побогати.

Многу од најголемите платформи за алатки за SEO, како што се seoClarity, BrightEdge и Ahrefs, исто така вклучуваат карактеристики на истражување на клучни зборови. Нивните податоци доаѓаат од Google Keyword Planner API, иако може да користат дополнителни сопственички пресметки.

Купувањето лиценца за една од овие платформи е начин да добиете поточни податоци за клучни зборови без да имате пристап до сметка на Google Ads. Сепак, цената е забранета ако се што сакате клучни зборови, бидејќи платформите исто така вклучуваат карактеристики како што се следење на органско рангирање, предвидливо моделирање, проверка на грешки и препораки за оптимизација. Неколку, како што е SEMrush, нудат ограничена верзија во пробен период.

 

Истражување на потрошувачи

Истражувањето на клучни зборови е недоволно искористен извор на бесплатно истражување на потрошувачите. Потрошувачите им кажуваат на Гугл и другите машини за пребарување што сакаат секој ден. Користете ги тие информации. Примерите вклучуваат:

•Нови производи за понуда.

•Карактеристики на новиот производ.

•Теми за Најчесто поставувани прашања или упатства како да се намалат трошоците за поддршка на клиентите.

•Упатства за купувачите и друг придружен материјал за да им помогне на продажбата.

•Формати на содржина - како што се видеа и подкасти - за да ги намамат новите клиенти на вашата страница.

•Филтри на нови производи за да им помогнете на купувачите да се движат низ вашата страница врз основа на популарните атрибути за пребарување.

 

Слични објави

Ако водите мала операција за е-трговија, знаете колку е важно да го претворите секој посетител во повторен клиент. Прочитајте!
Пред десет години можевте да добиете основна продавница преку Интернет, да додадете неколку производи, да купите евтин сообраќај и – voilà! - ќе можете да изградите успешна онлајн продавница. Прочитајте!