Топ 5 причини зошто треба да започнете бизнис во трговија

Топ 5 причини зошто треба да започнете бизнис во трговија

 

Без разлика дали сте подигнувач или инвеститор со малку повеќе пари за да започнете ново претпријатие, е-трговијата е одлично поле за влегување, особено денес. Дури и како почетник во електронската трговија, алатките и ресурсите се поставени за вас. Сè што ви треба е силна работна етика и желба за успех.

 

1. Во светски рамки, електронската трговија се очекува да порасне за дури 13 до 25 проценти.

Проекциите од еМаркетер покажуваат брз раст на електронската трговија ширум светот до 2018 година. Оваа година се очекува да достигне врв од скоро 1,6 трилиони долари, а до крајот на 2018 година, скоро 2,5 трилиони долари. Само во САД, растот на електронската трговија се очекува да биде некаде помеѓу 11,6 и 16,5 проценти од 2013 до 2018 година.

 

Ако сакате да се занимавате со е-трговија, тешко дека поминало подобро време. Можностите растат од ден на ден.

 

2. Способност да заработувате додека спиете.

За бизнисите со тули и малтери, локацијата е од примарно значење. Може да направи огромна разлика во однос на видливоста и продажбата. Во е-трговијата, можете да поставите излог на ваше име на домен и да ги продавате своите производи на глобално ниво. Не ви требаат повеќе излози на продавници за да ги видите низ целиот свет.

 

Ова изгледа доволно очигледно, но импликациите се далекусежни отколку што дури може да знаете. Трендот на „поп-ап“ продавници расте, бидејќи некои трговци избираат да ги запознаат своите клиенти лично со малку повеќе од таблет, читач на картички и неколку примероци производи во рака.

 

3. Лесно е да станете и да трчате.

Алатките за е-трговија не само што станаа многу подобри со текот на времето, туку ги има и повеќе отколку што било порано. Од продажба на платформи до маркетинг автоматизација и алатки за оптимизација, дури и подигнувачите можат да станат во функција и да не работат во банка.

 

Најпредизвикувачкиот аспект за поставување е производот, но ако сте страстни за одредена линија производи - особено ако тие ви помогнале лично - тоа го олеснува проодувањето низ процесот на градење односи со дистрибутерите или производот извори.

 

4. Осумдесет проценти од веб-популацијата извршила купување преку Интернет.

Како што можете да замислите, тие 80 проценти само ќе растат. Клучот како сопственик на деловна трговија е да воспоставите доверба и кредибилитет кај лидерите и клиентите. Од развој на атрактивна и лесно прелистувачка веб-страница до создавање содржина што им помага на вашите клиенти, има многу различни аспекти за заработка на нивната доверба, но ако се посветите на постојано подобрување, со текот на времето, ќе изградите лојално следново.

 

Не е премногу за да се каже дека довербата е еден од најважните аспекти на водење деловна трговија.

 

5. Може да продавате повеќе на клиенти под црвената линија

 

Практично, секоја деловна трговија открива дека намаленото триење е исклучително важно за остварување поголема продажба. Напуштените колички за коли се распространет проблем и мора да имате подготвеност да ја измените и оптимизирате вашата инка за да обезбедите максимална конверзија.

 

За среќа, постојат неколку одлични апликации и алатки за повторно насочување, како што е CartHook, кои можат да помогнат во фаќањето клиенти пред да ги снема засекогаш.

 

Маркетингот на содржината е уште еден ефикасен начин за продажба на цената. Можете да креирате релевантни парчиња содржина што додаваат вредност за вашите читатели, да ги фатите како претплатници по е-пошта и потоа да ги известите за продажбата, попустите и промоциите додека ги водите.

 

Заклучок

Повеќето претприемачи имаат други деловни идеи кои еден ден би сакале да ги истражуваат. Откако ќе изградите успешна деловна трговија, продажбата може да ви обезбеди капитал што ви треба за да се преселите на позелените пасишта.

 

Слични објави

Маркетингот е за испраќање на вистинската порака, до вистинската личност, во вистинско време. Кога бизнисите се обидуваат да допрат до сите, тие на крајот не убедуваат никого. Прочитајте!
Подкаст: за некои, идејата за создавање или консумирање содржина преку овој медиум може да изгледа туѓо, за други тоа е форма на содржина што ја консумираат, па дури и редовно произведуваат. Прочитајте!