Фејсбук како платформа за е-трговија

Фејсбук како платформа за е-трговија

 

 

Со повеќе од 800 милиони активни корисници, од кои секоја секунда се најавува на Фејсбук барем еднаш дневно, оваа популарна социјална мрежа го дели број еден со пребарувачот на Гугл на Интернет. Ако го поврземе тој број со 70 поддржани јазици и активни корисници во сите земји во светот, Фејсбук стана една од ретките услуги што го покрива целиот свет.

Во маркетингот, добро познат факт е дека луѓето подобро реагираат на лична препорака или вест од уста отколку на анонимни препораки за производи или класични реклами. Фејсбук овозможува некој што го познавате (пријател на Фејсбук) да препорача производ што го нашле на Интернет. Знаејќи го ова, на маркетинг агенциите им е се потешко да промовираат производ или услуга без вклучување на социјални мрежи (пред сè Фејсбук) во маркетинг кампањи.

 

Мора да се придружите на трендот и да ги искористите сите можности за да стигнете до вашите клиенти, пишува списанието Лично. Опција која рапидно расте во популарност во светот е преминот на класични решенија за е-трговија на платформата Фејсбук. Резултатот е дека купувањето преку Интернет се одвива без напуштање на Фејсбук, во таканаречената продавница на Фејсбук или во англиската Фејсбук продавница.

 

Слични објави

Традиционално, лансирањето на онлајн продавница значеше купување на залихи однапред, инвестирање во магацински простор и ракување со превозот, услугата и логистиката. Прочитајте!
Кога започнуваме бизнис, сè што имаме е куп претпоставки, мислења и разни хипотези. Она што најмногу ми се допаѓа кај A/B тестирањето е преминот од „МИСЛАМ дека ова може да функционира“ во „ЗНАМ дека ова ќе функционира“. Прочитајте!
Пред десет години можевте да добиете основна продавница преку Интернет, да додадете неколку производи, да купите евтин сообраќај и – voilà! - ќе можете да изградите успешна онлајн продавница. Прочитајте!