Блогирање - што е тоа и зошто е популарно?

Блогирање - што е тоа и зошто е популарно?

Првично, блогирањето вклучуваше личен блог, во кој некое лице ќе го објави својот ден. Од „веб-дневникот“ произлезе терминот „блог“.

 

Како и повеќето нови иновации на Интернет, многу претприемачи го видоа потенцијалот за маркетинг на блогот и блогирањето го однесе од таму. Блогот не само што може да се користи за маркетинг, туку блогот може да биде домашен бизнис сам по себе.

 

Блог наспроти веб-страница

Многу луѓе сè уште се збунети во врска со тоа што го прави блогот преку веб-страница. Дел од проблемот е што многу компании ги користат обете, интегрирајќи ги во едно веб-присуство. Но, постојат две карактеристики на блогот што го одделија од традиционалната веб-страница.

 

Блоговите се ажурираат често. Без разлика дали станува збор за блог на мајка, во кој жена споделува авантури за родители, блог за храна што споделува нови рецепти или компанија што обезбедува ажурирања на своите услуги, блоговите треба да додаваат нова содржина неколку пати неделно.

Блоговите овозможуваат ангажирање на читателите. Блоговите честопати се вклучени во социјалните медиуми поради можноста на читателите да коментираат и да разговараат со блогерот, а другите што го читаат блогот го прават социјален.

 

Зошто блогирањето е толку популарно?

 

1.Постојат неколку причини зошто претприемачите се свртуваат кон блогирање.

 

2.Пребарувачите сакаат нови содржини, и како резултат, блогирањето е одлична алатка за оптимизација на пребарувачот (СЕО).

Блогирањето овозможува лесен начин да ги ажурирате вашите клиенти и клиенти за тоа што се случува, да ги известите за нови работни места и да дадете совети. Колку повеќе клиенти доаѓаат на вашиот блог, толку е поголема веројатноста да потрошат пари.

 

 

1.Блоговите можат да заработат пари. 

Со вашиот производ или услуга, блоговите можат да генерираат приходи од други опции, како што се рекламирање и придружни производи.

Дали има несовпаѓање за блогирање?

 

2.Блогирањето е популарно затоа што работи како алатка за маркетинг и заработува пари. Но, блогирањето не е дождливо и еднорозите во светот на приходите преку Интернет. Пред да започнете блог како средство за заработка или промовирање на постоечки бизнис, треба да ги земете предвид овие потенцијални пречки:

 

3. Блогирањето трае многу време. За блоговите да бидат ефективни во оптимизација и ангажирање читатели, тие треба редовно да се ажурираат. Интернетот е оптоварен со напуштени блогови кои не се ажурирани со месеци, па дури и со години. Успехот на блогирањето доаѓа од луѓето што се враќаат и тие се враќаат само кога има нови работи за читање. Ова значи создавање содржина барем неколку пати неделно, за што е потребно време.

Потребни ви се идеите за кои пишувате. За да ја задржите содржината, треба да имате идеи за кои пишувате. Добрата вест е дека не мора да пишувате сè. Може да имате гости-писатели или да ангажирате хонорарни работници. Друга опција е да истекувате содржина од други или да направите алтернативна објава, како што се користење видеа.

Плаќањето не е веднаш. Една од најголемите фрустрации со блогирањето е тоа што е потребно многу време со мала исплата на почетокот. 

Потребно е време да се изгради читателска публика и моментум.

 

Откако вашиот блог ќе се активира, треба да го одржувате активен со нови содржини за да го развивате вашиот бизнис. Иако вашиот блог може да го пофали вашиот постоечки бизнис, тоа е исто така одличен начин да додадете дополнителни приходи. Можете да ги промовирате производите и услугите на други компании во здружениот маркетинг. Може да понудите мрежни рекламни мрежи или мрежи на вашиот блог. Ако имате деловна услуга што ја промовирате со вашиот блог, можете да креирате свои производи за информации за да им дадете комплимент.

 

Или, ако имате сопствен производ, можете да понудите услуга.

Конечно, како и сите други деловни идеи, вашиот успех доаѓа од маркетингот и да му дадете до знаење на вашиот целен пазар за вашиот блог. Одлични начини да стигнете до вашиот пазар се преку социјалните медиуми, списоците со е-пошта и посетите на други блогери, подкасти и публицитетни медиуми.

 

 

Слични објави

Подкаст: за некои, идејата за создавање или консумирање содржина преку овој медиум може да изгледа туѓо, за други тоа е форма на содржина што ја консумираат, па дури и редовно произведуваат. Прочитајте!
Да ги научите законитостите на водење бизнис значи да се запознаете со многу правила, практики и терминологија што може да биде донекаде матна и збунувачка. Прочитајте!