Кои се предизвиците на електронската трговија?

Кои се предизвиците на електронската трговија?

 

Во интерес на рамнотежата, мислевме дека ќе ги претставиме потенцијалните стапици што може да ги сретнете за време на повојот на вашето електронско патување.

 

Доверба: Довербата е голем збор во електронската трговија и се појавува во многу различни форми.

•Дали вашите потенцијални клиенти можат да ви веруваат како компанија?

•Дали можат да им веруваат на избраниот портал за плаќање нема да им успее?

•Дали можат да им веруваат на вашите производи со добар квалитет?

•Доверливо решение за плаќање, како што е PayPal, може да помогне да се всади доверба кај луѓето што ја посетуваат вашата веб-страница. Користење на систем за преглед, како што е Trustpilot или регистрирање на вашата страница како продавница за доверба на Google, се само неколку начини на кои можете да ги победите овие потенцијални бариери.

Технички проблеми: Ако не сте технолошки настроени и да бидеме искрени - не мора да започнувате онлајн продавница, може да се соочите со следниве проблеми:

•Што ќе се случи ако решението за плаќање престане да работи?

•Дали имате познавање на HTML, CSS или Javascript за да ги поправите проблемите со кодирање?

•Ако сакате да дизајнирате банер или да прилагодите графика на вашата веб-страница, дали имате искуство со веб-дизајн?

Ако не можете сами да ги поправите овие проблеми, можеби ќе треба да извршите аутсорсинг. За среќа, решенијата за е-трговија, како што се Shopify, WooCommerce и BigCommerce, имаат посветени услуги за да ви помогнат доколку се појават овие проблеми.

Конкуренти: Бидејќи почетните наместени трошоци поврзани со започнување бизнис со е-трговија се толку мали, тоа го прави заситен пазар. Затоа, од витално значење е да го направите вашето истражување пред да започнете и да ја пронајдете својата ниша.

 

Без физичко присуство: Иако ова се подобрува со текот на времето, фактот дека посетителите не можат да видат или почувствуваат некој од вашите производи може да биде пропаст.

 

Еве неколку начини да го надминете овој проблем:

•Понудете бесплатни поврати

•Додадете слики со висока резолуција

•Покажете им на клиентите кои ги користат вашите производи

•Вклучете видеа од вашите производи што се користат

•Вклучете многу детален опис на вашите производи

•Ставете дел од ЧПП на секоја страница на производот

Почетно трошење: Најголемиот предизвик со електронската трговија е започнување и постигнување на таа најважна прва продажба. За да го направите тоа, можеби ќе треба да потрошите малку пари за да заработите. Некои ефективни начини да започнете, вклучуваат:

•Водење кампања за купување на Google

•Користење на скокачки прозорци на веб-страници за собирање податоци

•Користење на напуштени е-пошта за колички

•Објавување лента за препродажба / надградба на вашата веб-страница

•Давање производи на влијателите за публицитет

 

Слични објави

Од темпото на вашата е-пошта до тоа како внесувате свежа вредност на сандачињата на вашите претплатници со секое испраќање, има многу што треба да се земе предвид при креирањето на вашата сопствена маркетинг стратегија за е-пошта. Прочитајте!
Да почнеме од почеток, што е инфлуенсер маркетинг? Ова е нова (и во исто време стара) маркетинг стратегија која вклучува контакт со луѓе со одредена улога во различни индустрии на Интернет за да зборуваат позитивно за нашите производи или услуги. Велиме дека е ново, но сепак старо бидејќи вклучувањето на важни или влијателни луѓе во рекламна кампања е всушност многу вообичаена работа. Сепак, инфлуенсер не е исто што и славна личност, како што отсекогаш сме ги познавале. Прочитајте!
Европската унија бараше начини да создаде побезбедна средина за онлајн купувачите и овој месец објави упатство за безбедно купување преку Интернет објавено во Службениот весник на Европската унија. Прочитајте!