Трендови: Поблиската иднина носи раст на продажбата на Интернет околу 6%
Постоечките стандарди за купување, несигурноста во случај на повторување на епидемијата и зголемената грижа за личната безбедност предвидуваат уште подоминантна улога за трговијата преку Интернет
До пред неколку месеци, тешко можевме да ја замислиме реалноста што практично не пречекуваше преку ноќ за време на пандемијата. Продажбата преку Интернет расте од година во година и достигна околу 30% во последните пет години. Поради тековните надворешни фактори, растот екстремно се забрза. Ние сме во период на тектонски промени, бидејќи скоро сите потрошувачи се преселија на Интернет во последните месеци.
РАН ПОЧЕТОК НА СЕЗОНАТА
Подготовката на домашни канцеларии и виртуелни училници во детските соби одеднаш, на пример, бараше поголеми инвестиции во март и април. Затоа сметаме дека реалната сезона на продажба оваа година во категоријата компјутери - започна порано. За да работат непречено од дома, мораше да бидат опремени домашните канцеларии. За многумина, ова значеше купување на сосема нов компјутер или лаптоп како што покажуваат податоците подолу. Детските соби станаа вистински мали канцеларии, што може да се забележи во вонредното зголемување на побарувачката за работни маси и столови. Работата од дома се одвиваше во различни простории, што ги охрабри потрошувачите да размислат за понуда на практични, преносни производи што овозможуваат флексибилност на работниот простор. Токму учењето што може да очекуваме да се случи повторно делумно од дома, делумно на училиште, ќе бара производи со такви карактеристики. Забележавме неверојатен скок на побарувачката од дури 2332% со веб-камери.
РАСТ НА ТЕЛЕВИЗИСКИ НАБАВКИ
Зголемувањето на слободното време на потрошувачите ја зголеми потребата да поминат квалитетни моменти дома и да обезбедат удобно и безбедно опкружување за себе и за нивните семејства. Забележавме исклучителен пораст на LED телевизори (243%), засилувачи и приемници (238%), слушалки (168%) и Hi-Fi уреди (343%). Гледањето на нови и забавни содржини на малите екрани ги охрабри хрватските потрошувачи да купуваат плазма телевизори за дури 330% повеќе. Сето ова укажува на зголемена желба за подобрување на квалитетот на времето што требаше да го поминеме дома или за ажурирање на постојните уреди што ни служат за забавно и релаксирачко поминување на времето.
Во случај на втор бран и повторување на мерките, подготвеноста на трговците ќе биде пресудна и затоа е исклучително важно, особено за трговците на Интернет, да се подготват навреме и да ги понудат оние производи што клиентите дефинитивно ќе им требаат и ќе ги купат!
Со цел добро снабдениот да го преживее периодот на вонредна состојба, хрватските потрошувачи почнаа да посветуваат сè поголемо внимание на купувањето производи од сегментот Дом и градина. Така, податоците покажуваат дека индексот на побарувачката е за 242% повисок од минатата година. Факт е дека продажбата на Интернет расте - веќе во блиска иднина се очекува да порасне за 5-6%. Со големи промени во навиките за купување и целосна транзиција кон светот на Интернет, бизнисот преку Интернет претставува нова сигурна константа дури и за оној дел од популацијата што досега немал искуство со онлајн купување.