Блогирањето како моќна маркетинг тактика за бизнис во е-трговија
Луѓето вообичаено го потценуваат и на тој начин го игнорираат блогирањето затоа што одзема многу време и трае долгорочен период за да покаже очигледни ефекти. Но, погледнете ги овие податоци и ќе имате второ размислување за тоа колку е моќна оваа маркетинг алатка.
1. Помогнете му на вашата продавница да се искачи на рангирањето на Google за пребарување: Имајќи работено со многу мали онлајн продавачи, знам дека SEO е голем предизвик за повеќето од нив. Сепак, блогирањето може да помогне во голема мера да се подобри оваа работа. За да може вашата веб-страница да се рангира високо, треба често да се појавуваат нови ажурирани содржини.
2. Импресионирајте ги клиентите дека сте експерт во индустријата: ако не сте Amazon, големи се шансите дека ќе бидете заситени на фрагментиран пазар за е-трговија. Па, како да се истакнете меѓу толку многу играчи и да освоите удел на пазарот? Мора да им докажете на клиентите дека сте експерт во вашата индустрија.
3. Изградете силен однос со клиентите: Повторно, блогирањето е сè за градење врски и одржување на довербата од вашите клиенти за да останат лојални на вашиот бизнис. Покрај е-поштата, услугите за клиентите и социјалните медиуми, блогирањето е уште еден канал за комуникација со клиентите.
04 критични градежни блокови на одличен блог пост за вашиот бизнис: Непотребно е да се каже дека блогирањето е од корист на вашиот бизнис во долгорочен процес штом ќе останете фокусирани и ќе ги вложите своите ресурси во него.
1. Дефинирајте ја вашата личност(и) на читателот Разбирањето на читателите на блогот е првиот критичен чекор пред да започнете да ги раскажувате вашите приказни. Секој тип на читатели има различни потреби, вкусови и навики за читање.
Затоа, пред да започнете, обидете се да одговорите на овие прашања: Кои се тие? Што ги интересира? Што бараат кога ги читаат вашите блогови?
2. Прекрасен наслов и привлечност Вовед Бидејќи секојдневно се објавуваат милиони објави на блогови на интернет, читателите одвојуваат само неколку секунди за скенирање низ секоја објава за да одлучат дали ќе продолжат со неа или ќе прескокнат на друга.
3. Фокусирајте се на обезбедување квалитетна содржина за вашата публика
Како што знаете кои информации ги бараат вашите клиенти за да донесат одлуки за купување, знаете каква содржина треба да им доставувате редовно. Фокусирањето на развивање снаодливи и вредни содржини е сигурен начин да ги едуцирате и привлечете вашите клиенти со придобивките од вашите производи. На пример, ако сте продавач на козметика, инвестирајте во блог постови за совети и упатства за шминкање, прегледи и препораки за производи или трендови за шминкање во светот. Или ако продавате облека и опрема за вежбање, темите за здрава и чиста исхрана, совети за детоксикација, упатства за вежбање или успешни приказни за губење тежина или зголемување на мускулите силно ќе ги мотивираат и инспирираат вашите клиенти.
Затоа, почнете да размислувате за блогирање сега за да добиете повеќе пари за вашиот бизнис. Нема да ги видите инстантните резултати и понекогаш може да се чувствувате обесхрабрени, но времето ќе покаже колку е достојно ако сте сериозни и насочени кон целта.