Како да стигнете до потенцијалните клиенти на социјалните мрежи

Како да стигнете до потенцијалните клиенти на социјалните мрежи

 

Социјалните мрежи се најлесниот и најбрзиот канал за да соберете водичи за вашиот бизнис. Користејќи платени реклами на социјалните мрежи, можете да собирате потенцијални клиенти 24 часа на ден (дури и кога спиете).

Но, кои се најефикасните техники за генерирање на олово? Во оваа статија, споделуваме 3 основни и докажани начини за генерирање на водство на социјалните медиуми.

Како да се соберат потенцијални клиенти

Преку страница за слетување

Користете реклами за социјални мрежи за да испратите луѓе на надворешна страница за целни или целни страници на вашата страница. Оваа страница мора да содржи форма каде луѓето можат да ја остават својата адреса за е-пошта и сите други детали за контакт што ви требаат.

Lead форми

Кога пуштате реклами на Facebook, Instagram и LinkedIn, постојат опции за водење кампањи што собираат детали за корисниците на платформите. Нема потреба да креирате посебна целна страница или страница.

И двата методи имаат предности и недостатоци.

3 основни техники на собирање потенцијални клиенти

Избравме 3 од најдобрите начини да генерираме потенцијални клиенти на социјалните мрежи.

 

Понудете корисна содржина во замена за информации за контакт

Најпопуларниот метод за поттикнување на потенцијалните клиенти на социјалните мрежи е користење на „затворена“ содржина што им дава одредена вредност на вашите потенцијални клиенти. Ова во основа значи обезбедување бесплатна содржина во замена за детали за потенцијални клиенти (обично нивното име и адреса за е-пошта).

 

Може да се користат различни видови на содржина:

•Е-книги - понудете водичи „како да“ или инсајдерски совети за индустријата во форма на е-книга.

•Студии на случај - детални примери за тоа како вашиот производ или услуга им помогнал на вашите клиенти.

•Обуки преку Интернет - споделете знаење преку онлајн упатства или курсеви.

•Слободен софтвер - дали можете да обезбедите софтвер што им го олеснува животот на вашите клиенти? Ова може да биде одличен начин за привлекување потенцијални клиенти кои се подготвени да ја напуштат својата е-адреса.

•Вебинари - Вебинарите за зумирање или Skype честопати ги надминуваат другите методи на затворена содржина. Обавезно наведете ја целната страница или рекламата каде што луѓето можат да се пријават за да присуствуваат на веб-семинарот

 

Организирајте Подарок

Ако сакате да соберете многу потенцијални клиенти за краток временски период, тогаш организирањето на поклон на социјалните мрежи е одлична идеја. Во зависност од наградата, ќе биде можно да се генерираат стотици, па дури и илјадници потенцијални клиенти.

 

Се разбира, многу е важно вашата награда да биде пожелна. Еве неколку идеи за успешни кампањи:

•Бесплатно сместување - Нудењето бесплатен престој е добра тактика за угостителските компании, особено во клучните ноќи во годината, како што се Денот на вineубените или новогодишната ноќ.

•Вечера за подароци - рестораните и кафулињата можат да генерираат потенцијални клиенти со давање бесплатна вечера за двојка или семејство.

•Освојте членство - За компаниите што продаваат членски картички или претплати, подарокот „Освој 1 година членство“ може да се покаже како многу успешен.

Понудете попуст

Кодовите за попуст и купоните се паметна техника за проширување на списокот со е-пошта.

Одлично во врска со оваа тактика е што иако клиентите не можат веднаш да го користат купонот за да купат од вас, тие ви ја даваат својата е-адреса во замена за купонот. Потоа можете повторно да ги контактирате преку е-пошта и да се обидете да ги поттикнете понатаму кон продажбата.

Испратете ги луѓето на квалитетна целна страница каде што можат да го добијат купонот. Понудата треба да биде главниот фокус на страницата.

 

Заклучок

Ова се едни од најефикасните начини за генерирање потенцијални клиенти, но секако не единствените. Постојат навистина многу начини да се прошири вашата база на потенцијални клиенти, само треба да бидете креативни и упорни.

Сепак, само собирање потенцијални клиенти не гарантира дека тие навистина ќе станат ваши клиенти или клиенти. Треба да продолжите да комуницирате и да ги негувате односите со нив за да ја добиете нивната доверба и на крајот да ги добиете како ваши клиенти или клиенти.

 

 

Слични објави