Предности на маркетингот на содржината: 10 краткорочни и долгорочни предности

Предности на маркетингот на содржината: 10 краткорочни и долгорочни предности

Предности на маркетингот на содржината

Без разлика дали штотуку започнувате со создавање содржина или сакате да ја подобрите содржината што ја имате, ние издвојуваме 10 придобивки од маркетингот на содржина за да ви помогнеме да ја стимулираме вашата стратегија за е-трговија.

 

Зголемете го досегот

Зголемете го сообраќајот на веб-страницата

Зголемете ја свеста за брендот

Растете ги следните социјални медиуми

Воспоставете доверба

Изградете авторитет и кредибилитет

Заштедете време и споделете повеќе содржини со автоматизација

Забрзајте го процесот на купување

Заработете повисоко квалификувани лидери

Скалирајте ја вашата публика која се насочува повторно

 

 

Зголемете ја достигнувањето

Пронајдете каде вашите клиенти посетуваат преку Интернет и бидете присутни - без разлика дали тоа е одговарање на прашања на форуми, одговарање на коментари на социјалните медиуми, итн. Онлајн деловните активности не се ограничени на создавање содржина само на нивната страница.

 

Зголемете го сообраќајот на веб-страница

Покрај тоа што имаат оптимизирана стратегија за е-трговија за оптимизација, препорачуваме компаниите да ја искористат содржината како блогови, е-книги за преземање, студии на случаи, инфографици, бели документи и повеќе за да управуваат со сообраќајот на веб-страниците.

 

Објавување на разни содржини што се корисни и релевантни за вашата публика, ќе ги вратат на вашата веб-страница за повеќе. Препорачуваме да испланирате испраќање за да ви помогнеме да ја одржувате вашата содржина организирана и да помогнете во градењето на очекувањата на вашата публика за тоа кога да ја видите вашата содржина.

 

Зголемете ја свеста за брендот

Подобрете го рангирањето на пребарувачот на вашата веб-страница и, за возврат, направете ја вашата содржина да ја гледаат повеќе луѓе со постојано објавување на релевантни содржини поврзани со вашата публика и индустрија.

 

Свеста за брендот е многу повеќе од луѓето што ја препознаваат вашата марка. Иако тоа е одлично, тоа што вашата публика ги разбира уникатните фактори што го прават вашиот бренд да се издвојува од конкуренцијата, навистина ќе влијае.

 

Растете ги следниве социјални медиуми

Една од најголемите придобивки и најголемите придобивки од маркетингот со содржина е спроведување стратегија за брендирање на социјалните медиуми. Нема сомнение дека визуелната содржина е многу полесна за варење за нас (и искрено, поинтересна е од читањето пасуси на текстот).

 

Воспоставете доверба

За да помогнете во воспоставување доверба на потрошувачите, препорачуваме да го позиционирате вашиот бренд како експерт во индустријата. Создадете содржина што обезбедува веродостојни решенија и нуди корисни совети за да создадете основа за одлични односи со клиентите и да ги вратите корисниците за поголема содржина.

 

Орган за градење и кредибилитет

Што ја издвојува мојата деловна активност од другите? Зошто луѓето треба да веруваат во мојот бренд? Ова се само неколку прашања што треба да си ги поставите кога развивате стратегија за маркетинг на содржини.

 

Бизнисите базирани на услуги успеваат или не успеваат врз основа на нивната способност да ја соопштат својата експертиза со својата публика. Многу е охрабрувано да креирате стратегија за маркетинг на содржина што ја покажува експертизата на вашиот бизнис во индустријата.

 

Заштедете време и споделете поголема содржина со автоматизација

Постојат многу алатки за маркетинг на е-трговија на располагање. Заштедете пари со управување со сите аспекти на маркетингот на вашата содржина во една алатка и заштедете време со персонализирање на вашата содржина и прилагодување пораки на различни сегменти на публика на едно место.

 

 

Слични објави