Брз водич за оптимизирање на вашата онлајн продавница

Дали сте загрижени дека вашата онлајн продавница не работи како што може (или треба) да биде?Веројатно е време да ја оптимизирате вашата онлајн продавница. Со тоа, ќе ја направите подобра алатка која конвертира нови онлајн клиенти и ги претвора во повторливи купувачи.

Предупредувачките знаци кои укажуваат дека е време за оптимизација се суптилни; можеби дури и се чувствувате како вашата онлајн продавница да работи добро. Внимавајте на овие индикатори со црвено знаме:

Сообраќајните висорамнини на вашата веб-страница или е во опаѓање: секој бизнис има месеци нагоре и надолу, но ако видите дека вашиот просечен месечен сообраќај во текот на три до шест месеци или останал рамно или паднал (особено откако сте забележале постојан раст), тоа е знак дека треба да направите некои промени.Гледате пораст во напуштените колички: напуштањето на количката е чума на е-трговијата. Стапките на напуштање на количката за качување се знак дека треба да го преиспитате вашето искуство со наплатата и да им олесните на вашите клиенти да ги завршат своите купувања.Имате процент на задржување на клиенти со недостаток: Повторливите клиенти полесно конвертираат, трошат повеќе пари и упатуваат повеќе луѓе на вашиот бизнис отколку купувачите кои првпат купуваат. Ќе сакате да направите некои промени ако се борите да ги вратите луѓето за второ купување.

 

Немојте да бидете задоволни со статус кво за вашата онлајн продавница

Да се држите до статус кво за вашата онлајн продавница значи дека ќе останете зад себе додека светот на е-трговијата расте.

 

Пандемијата предизвика драматично поместување кон е-трговија: Всушност, до 2023 година, се предвидува дека е-трговијата ќе сочинува 22% од целата продажба на мало ширум светот (за разлика од само 14% во 2019 година).Со таков драматичен раст, можеме да очекуваме дека е-трговијата брзо ќе се развива - но дали ќе бидете подготвени да растете и да се развивате со неа? Оптимизирањето на вашата онлајн продавница за она што го сакаат купувачите денес ќе ви помогне да се подготвите за следната фаза на раст.

Предупредувачки знак # 1: Ви требаат луѓето да го купат она што го ставаат во нивните колички

Напуштените колички се зло на е-трговијата. Тие се случуваат кога клиентот додава производ во нивната онлајн количка за купување, а потоа ја напушта веб-страницата без да ја купи.

Знак за предупредување бр. 2: Ви требаат повеќе посетители — кои всушност би можеле да купат нешто

Дали го удривте ѕидот од тули на растот на онлајн сообраќајот? Можеби сте крстареле неколку месеци гледајќи ги вашите извештаи за новите посетители на страницата како постојано се движат нагоре и надесно.Потоа, одеднаш, вашиот месечен раст запира (а можеби дури и почнува да се намалува).Предупредувачки знак #3: Ви требаат повеќе повторувачки клиенти. Вашата работа не запира откако некој ќе купи од вашата онлајн продавница. Вашата цел треба да биде да вратите што е можно повеќе клиенти во вашата продавница за да направат повеќе купувања.

 

 

Брз водич за оптимизирање на вашата онлајн продавница

Слични објави

Многу сопственици на мали бизниси сметаат дека брендирањето е нешто за што не треба да се грижат. Но, обезбедувањето конзистентност на брендот и неговата порака е исто толку применливо за помалите операции како што е применливо и за постабилните компании. Прочитајте!