Вашиот водич за електронска трговија за извори на производи

Вашиот водич за електронска трговија за извори на производи

Секој бизнис во електронска трговија е различен од следниот, но еден факт е секогаш вистина: Потребни ви се производи за продажба.

 

Додека сите замислуваме клиенти возбудено да ги отворат своите пакети за да ги откријат производите што чекаат внатре, утврдувањето како точно тие производи се создаваат, складираат и дистрибуираат до клиентот е основен дел од деловниот модел за е-трговија.

 

 

Како трговец мора да се запрашате:

Дали снабдувате производи што некој друг ги создал, преку интегрирано апликација за отпад и печатење по барање?

 

 

Дали плаќате на производител да создаде оригинални производи што сте ги дизајнирале?

 

 

Или, сами ги правите производите?

 

 

Што е извори на производи?

 

Извори на производи е процес на наоѓање и стекнување на производи што ќе ги продавате на вашите клиенти.

 

 

Некои деловни субјекти ќе имаат производи произведени од трети страни, кои може да бидат испратени директно до клиентот или прво до бизнисот со е-трговија. Другите ќе купат суровини што ќе ги користат за да го создадат финалниот производ сами. Потоа тие ќе ги испраќаат овие производи до своите клиенти.

 

Како да издвоите производи за е-трговија

Постојат три основни пристапи за извори на производи за бизниси во електронска трговија: Може да работите со партнер за отпад, да работите со трети производител или да произведувате свои производи.

 

Слични објави

Од купување на цели автомобили преку Интернет, до трансформирање на самото возило во точка на допир што е овозможено со IoT за да понуди услуги за мобилност директно до потрошувачите, автомобилската индустрија е на пропаст на монументална промена. Прочитајте!