10 чекори до успешна онлајн изведба!

 

 

10 чекори до успешна онлајн изведба!

 

Во денешната турбулентна економија, конкуренцијата никогаш не е посилна. Тоа е видливо и на Интернет и на офлајн пазари. За да може бизнисот да започне да напредува, потребно е да се планираат и инвестираат. Малите бизниси се обидуваат да избегнат инвестирање во маркетинг преку Интернет, мислејќи дека можат сами да го сторат тоа. Во повеќето случаи, таквата комуникација не завршува успешно, освен ако фирмата нема експерт за маркетинг во својот тим.

 За да бидете успешни на Интернет, треба да следите неколку важни чекори:

1. Стратегија. Пред да започнете со сите активности на Интернет, потребно е да направите план кој најдобро ќе ги претстави сите придобивки од вашиот бизнис и да ги одреди каналите на комуникација. Не се сите активности исти, и не секој има ист канал за комуникација. Можеби најдобриот канал за вашата деловна активност ќе биде Инстаграм, за некој друг Фејсбук. Неопходно е да се испита кои канали се најпрофитабилни за изведување за одредена индустрија.

 

2. Креирање веб-страница. Денес, животот во реалниот свет се рефлектира на онлајн пазарот. Затоа е потребно да бидете присутни на Интернет. Во ерата на модерната технологија, кога сакаме производ или услуга, првото нешто што го правиме е да одиме во Google за да видиме што е тука за нас. Ова е причината зошто секоја компанија треба да има веб-страница.

 

3. SEO - Оптимизација на пребарувачот. Откако ќе имате веб-страница, време е да најдете првиот клиент на Интернет кога пребарувате најоптимални клучни зборови. Многу е важно постојано да создавате нови, квалитетни содржини на вашата страница, бидејќи тоа ќе им олесни на луѓето да ја пронаоѓаат. Бидете посветени на вашата веб-страница, како и на вашиот бизнис, само тогаш ќе ја издвоите од морето на конкурентни бизниси.

4. Социјалните мрежи се приматот на денешната размена на информации. Многу компании сè уште не ја разбираат важноста на директната комуникација со своите клиенти на Интернет. Ова е местото каде што најлесно можете да ја достигнете вашата целна публика и да им понудите ваш производ или услуга. Сите тие се онлајн и подготвени да комуницираат со нивните омилени брендови. Дајте им информации, дајте им причина да бидат емотивно приврзани за вас. Биди таму за нив.

 

5. Започнете го вашиот блог. Ако веќе имате сопствен бизнис, веруваме дека имате што да кажете за тоа. Никој не ги знае вашите производи и услуги подобро од вас. Бидете свој промотор. Напишете барем по еден текст секоја недела каде што ќе споделувате совети, ќе презентирате производ / услуга или ќе презентирате нови производи или промоции. Комуницирајте и давајте информации, тоа е единствениот начин да бидете препознаени од потенцијалните клиенти. Дајте им нешто интересно и тие ќе ви бидат вечни придружници. Кога пишувате текст, објавете го на социјалните мрежи и само гледајте што ќе се случи. Ќе биде волшебно!

6. Рекламирање. Честопати ни се чини дека рекламирањето стана целосно застарено. Сепак, никогаш не можеме да разбереме дека овие пораки, кои се обидуваме да ги игнорираме, всушност остануваат во нашиот ум и се активираат кога ќе се поврземе со производот чија реклама ја видовме. Истражете каде може да рекламирате и како. Дали тоа ќе биде Adwords, Facebook или транспарент, зависи од вашата деловна активност и изборот на најдоброто решение. Потребна ви е искусна рака да ве води на ова патување. Не фрлајте пари на транспаренти на скапи страници само затоа што се внатре. Бидете иновативни во рекламирањето. Пронајдете канали што другите сè уште ги немаат и издвојувајте се од толпата.

 

7. Олеснување во текст. Кога читаме текст што нè интересира, се случува да видиме подвлечени и обележани зборови на него. Кога ги гледаме, обично лебдиме над глувчето или кликнуваме на него. Овие се таканаречени реклами во текст. Тие се таму за да нè интересираат за одреден збор, кој е поврзан со производот. Овие реклами се појавуваат само во текстови што можат да привлечат читатели кон одреден производ или услуга. Овој начин на рекламирање е релативно нов кај нас и дури сега полета. Тој игра голема улога во препознавањето на брендот и затоа најмногу го избираат оние кои сакаат да создадат или позиционираат одредена марка.

8. Контакт база на податоци. За да бидете успешни во онлајн или офлајн светот, треба да создадете и одржувате успешни контакти. Посетете ги местата каде што се среќаваат вашите конкуренти, партнери и идни и сегашни клиенти. Стапете во контакт со нив, негувајте добри односи. Willе имате голема корист од сите страни доколку комуницирате со различни типови на луѓе. Споделете ги вашите деловни картички и земете ги од други. Никогаш не знаете кој ќе ви падне на ум и кога да ве контактираме. Бидете пријатни и комуникативни. Секој сака да биде во друштво на позитивни луѓе, а таквите луѓе постигнуваат успех. Работете на вашата самодоверба и ќе видите дека важни познаници ќе дојдат самостојно кај вас.

 

9. Интеграција на Интернет и офлајн. Главниот тренд во светот полека доаѓа кај нас. Денес е многу тешко да се одделат деловните активности преку Интернет и офлајн, и двете се испреплетени и меѓусебно зависни. Треба да ја прилагодите вашата деловна активност, така што кога некој сака да ве најде, тие можат лесно да го сторат тоа и преку Интернет и во реалноста. Бидете препознатливи во двата света, дозволете визуелниот идентитет и понудата да бидат јасно дефинирани и на Интернет и во реалноста. Во вашата компанија, на деловни картички, постери, реклами, додадете ја адресата на вашата веб-страница, страница на Фејсбук, хаштаг. Дозволете им на луѓето лесно да ве најдат и да купат само ваши производи или услуги.

 

10. Најдобри можни производи / услуги. Бидете најдобри во вашата деловна активност, не дозволувајте големата конкуренција да ве турка во еден агол. Секој ден научете нешто ново за вашата работа. Прочитајте странски списанија. Погледнете што се случува во странство, како се претставуваат луѓето од вашата деловна активност од различни индустрии. Обидете се да забележите нови трендови пред другите и следете ги.

 

Слични објави

Парите што ги вложувате во платеното рекламирање се бескорисни ако испраќате голем сообраќај до лошите целни страници. Некој чие прво искуство со вашиот бизнис е на збунувачка или лошо дизајнирана целна страница можеби никогаш нема да се врати. Прочитајте!