Чекори за претворање на увидот на публиката во реално време во стока со висока побарувачка

НФЛ неодамна објави дека ќе почнат да продаваат брендирана опрема што ги слави „микро моментите“.

Но, не треба да бидете на чело на империја за забава од повеќе милијарди долари за да започнете бизнис со продажба на производи во реално време што вашето племе ќе ги сака. Има многу што секој продавач на е-трговија може да научи од трендот на микро-моменти. И секогаш има трендовски меми кои можете да ги искористите.

Кога навистина ја познавате вашата публика, лесно е да дојдете до креативни концепти кои можат да се продаваат како дизајн на производи. Додајте на тоа такт автоматизиран работен тек за рекламирање, интегриран со средствата за содржина и следење на е-пошта, и ќе заработите жешки ниши за кратко време.

 

Ајде да погледнеме на докажан метод за тоа како да се создаде бизнис со малопродажба во реално време, со низок ризик. Сè што е потребно е остроумно планирање на деловното работење и стоката, здрава доза на храброст и придржување кон процесот чекор-по-чекор наведен подолу.

 

Зошто функционира овој процес

Кога користите услуга за печатење на барање за да продавате брендирана стока, вие во суштина вршите аутсорсинг залихи и исполнување. Ова значи многу помал ризик.

 

Сепак, бидејќи продавачите треба само да поставуваат датотеки со слики за да направат нов производ достапен со печатење на барање, постои уште една клучна предност - способноста да се изгради бизнис околу интересите и „моментите“.

Чекор 1: Изберете ги вашите ниши

Започнете со избирање три ниши со кои веќе сте барем малку запознаени. Можете да започнете со само еден или да ги покриете вашите облози со експериментирање со неколку од нив одеднаш.

 

Овие ниши ќе бидат појдовни точки за да експериментирате со кампањите за „промет во реално време“.

 

Ако постигнете големи хитови, можете да ги усовршите вашите креативни идеи и маркетинг стратегии и да повторувате оттаму, секој пат кога експериментирате со повеќе концепти за стоки и нови ниши. Ако не го направите тоа, тогаш сè што сте изгубиле е неколку часа истражување и поставување.

 

Многу е полесно да се продаде нешто на постоечка заедница или изградено на актуелен тренд, отколку да се обиде повторно да го измисли тркалото. Размислете за луѓето на кои би сакале да им продавате. Опциите се прилично бескрајни.

 

Еве неколку примери:

-Панк рок-љубители родители на мали деца

-Фитнес гуруа кои учат плетење

-Земјоделци кои одгледуваат домати во стакленички градини

 

Чекор 2: Проверете ги вашите ниши за одржливост на монетизација

Сега е време да се уверите дека племињата што сте ги избрале имаат атрибути на ниво на површина што укажуваат на потенцијалот за продажба. Сакате да бидете сигурни дека вашата ниша публика ќе погоди барем неколку од овие точки, и колку повеќе, толку подобро.

 

Колку е пристапна оваа заедница? Дали е ова тип на толпа што би била отворена за производ „добро да се чувствувате“? Дали пречекуваат аутсајдери? Дали се горди на работите што ги обединуваат, овозможувајќи им да сакаат да ги споделат нивните купувања поврзани со производи со своите врсници?

Каде стои племето според животниот циклус? Дали расте? Дали ќе биде тука да остане или е минливо?

Дали темата е многу споделена? Дали вредностите и интересите на ова племе имаат доволно широка привлечност за производите што им се допаѓаат да имаат потенцијал да станат вирални, привлекувајќи клиенти надвор од јадрото на самото племе?

Дали има доволно добри шанси публиката да сака да купи? Дали публиката е доволно голема? Доволно лојални?

Чекор 3: Инспирација за ловење

Ставете се во кожата на публиката. Каде би можеле да најдете некој што го носи вашиот дизајн на маица? Какви луѓе се тие? Дали се активни во групи или клубови? Дали читаат конкретни книги, списанија и весници? Дали гледаат одредени ТВ емисии?

 

Влезете во нивните глави, фигуративно кажано, за да бидете сигурни дека дизајнирате кошула што тие би ја купиле и носат.

 

Истражете ја вашата публика и инспирирајте се за тоа што им се допаѓа, за да можете да направите неодолив дизајн и да започнете да го продавате со нив.

 

Свртете се на Google, Pinterest и Reddit како појдовни точки. На пример, започнете со широкиот интерес, „кучиња“.

 

Ќе ги најдете сите видови под-категории:

 

-Кучешки фанатици и активисти

-Услуги и информации за посвојување кучиња

-Кученца

-И многу специфични опции за раса

 

Чекори за претворање на увидот на публиката во реално време во стока со висока побарувачка

Слични објави

Студениот сообраќај може да биде тешко да се конвертира. Новите посетители не стануваат клиенти само кога првпат ќе наидат на вашиот бизнис - прво треба да ја заслужите нивната доверба. Прочитајте!