Зошто на вашата продавница за е-трговија и е потребна виртуелна реалност

Што е виртуелна реалност

Виртуелната реалност најдобро се опишува преку моментите — поточно сеќавањата — на работите што ги доживувате кога ги имате на слушалките.

Кога го ставив HTC Vive и искусив виртуелна реалност за првите неколку пати:

Играв повлекување со куче-робот во футуристичка лабораторија.

Фрлив бејзбол капа на сонце.

Скокнав подалеку од тивкото стенкање на зомби зад мене.

Се обидов да ја искористам мојата виртуелна рака за да го изгребам вистинскиот нос кога ме чеша.

Во виртуелната реалност станав активен учесник во средина целосно оддалечена од реалноста. И тоа е она што го прави VR диво различно искуство од гледање филм или дури играње видео игра.

 

За разлика од повеќето форми на медиуми, виртуелната реалност го блокира остатокот од светот на начин кој не само што не охрабрува да го прекинеме нашето неверување, туку всушност ги зема нашите сетила за возење и нè потопува целосно во искуството.

 

Однадвор, случајните минувачи ќе видат некој кој носи слушалки, мавта со рацете наоколу, носи насмевка или сериозен, фокусиран израз на нивното лице.

Но, за личноста која ги носи слушалките, тие се целосно вовлечени во еден сосема друг свет, каде што всушност можат да влијаат и да комуницираат со својата околина на начин што едноставно не е возможен во кој било друг медиум.

Виртуелната реалност не е мода

VR не е „следниот чекор по 3D филмовите“. Ниту тоа не е „како да имате мал телевизор врзан за лицето“. И тоа не е „само за гејмерите“.

 

VR е нова сорта на технологија на која ќе и треба одредено време за целосно да се вкорени - како автомобилот или дури и персоналниот компјутер.

Виртуелната реалност не е исто што и проширената реалност

Веројатно сте доживеале зголемена реалност порано, особено ако сте ги користеле видео филтрите на Snapchat за да повраќате виножита или да ги замените лицата со пријател.

 

Зголемената реалност (AR), како што сугерира името, ја зголемува реалноста со примена на слој над вашиот поглед на реалниот свет. Како heads-up дисплеј (HUD), AR ја подобрува вашата перцепција - не се обидува целосно да ја замени.

 

Виртуелната реалност, од друга страна, ве отстранува од реалноста и тоа е она што ѝ овозможува ниво на потопување што никогаш досега не сме можеле да го постигнеме.

 

И додека е можно да се комбинираат двете, така што делови од она што го гледате се извлечени од реалниот свет, а делови од него се виртуелни, целосното потопување што го добивате со „вистинската VR“ е она што го прави драстично различно од сè друго што сте го имале.

Зошто на вашата продавница за е-трговија и е потребна виртуелна реалност

Слични објави