Тајната за ефикасно управување со деловна трговија

Тајната за ефикасно управување со деловна трговија

 

Бизнисите за електронска трговија се движат од поставување на едно лице до организации со глобално присуство. Во сите случаи, успехот промовира раст, а овој раст не е само во однос на продажбата, туку и во смисла на сложеноста на управувањето со претпријатието. Особено ако сте мала деловна е-трговија, каде се чини дека сите прават сè, треба да бидете подготвени да достигнете точка каде што ќе поставите специјализирани функции и одговорности.

 

 

Во овој контекст, важно е да се разберат различните нозе на кои се наоѓа зданието за управување со е-трговија. Со оглед на конкурентската природа на бизнисите со е-трговија, сите нозе на бизнисот со е-трговија треба да бидат силни. Еве ги првите пет нозе.

 

 

Функција за производство или извори

Сезоната и промената на преференциите на потрошувачите можат да предизвикаат големи промени во продажбата што потекнува од вашата веб-страница за е-трговија. Луѓето задолжени за обезбедување на производот - без оглед на тоа дали го произведуваат или го произведуваат - треба да можат да го следат тоа. Еве неколку илустрации што ќе ја објаснат критичката природа на оваа функција:

 

 

За неколку дена пред Божиќ, има скок во продажбата преку Интернет. Очекувањата се дека ќе испорачате до Божиќ. Замислете загуба на лице и продажба ако не сте во можност да ги ставите рацете на производот на време.

Добивате извонредна зделка за извори на одреден производ, да речеме 90% попуст. Но, забелешката е дека мора да добиете голем обем без можност за враќање на непродадената стока. Ако навистина ја искористите таа можност, замислете ја загубата ако сте седло со огромен залихи на непродадени добра. Во исто време, ако ја одбиете оваа можност затоа што сакате да избегнете ризик од продажба на залихи, можеби ќе промашите добра зделка.

Горенаведеното е само две од многуте можни сценарија што може да доведат до неповолни резултати врз основа на производот што луѓето не можат да го испорачаат.

 

Маркетинг

Повеќето професионалци во електронската трговија ја разбираат важноста на маркетингот. Постојат разлики во пристапите на луѓето; некои претпочитаат рекламирање на плаќање по кликнување (ППЦ) и ги трошат своите сили на оптимизирање на нивните трошоци за ППЦ, додека други управуваат сообраќај преку оптимизација на пребарувачи (СЕО) и се фокусираат на градење врски, а трети веруваат дека брендирањето е единствениот начин да се направи . Некои претпочитаат брзо да се шират во странство, додека други се обидуваат да напишат деловен план што вклучува нивно поставување мрежа на лажни веб-страници за е-трговија.

 

Потоа, тука се оние на најсовремената страна кои веруваат во извлекувањето најмногу од придобивките на алатките и технологиите за маркетинг преку Интернет, како што се добивање од податоците на Clickstream или насочување кон клиенти врз основа на нивното однесување на Интернет.

 

Технологија

Јас не сум од оние што веруваат дека е-трговијата е првенствено технолошка игра. Но, не може да се негира дека станува збор за претстава со технологија. Како резултат, треба да останеме на врвот на нашата технологија. Ова започнува од основни одлуки, како што се избор на хостинг, име на домен и софтвер за корпи, до спроведување на безбедносни мерки и многу повеќе.

 

Во крајна линија

Список со пет точки не е соодветен за да се собере разновидниот опсег на функции што се вклучуваат во управувањето со бизнис со е-трговија. Можеме да продолжиме и да разговараме за уште многу функции, на пример, управување со човечки ресурси. Но, идејата е да се обратиме до малиот бизнис со е-трговија каде што секој прави сè. Порано или подоцна, успехот ќе предизвика организацијата да балонира во сложеност. Во тој момент, потребна е здрава стратегија за управување за да се осигури дека бизнисот продолжува да напредува, или во најмала рака да преживее.

 

Слични објави