Пресметување на побарувачката на пазарот: Како да најдете идеи за производи што ги сакаат вашите клиенти
Возбудени сте за идејата за нов производ, но не сте сигурни дали некој друг ќе биде?
Понекогаш на претприемачите во е-трговија им треба повеќе од проверка на стомакот за да докажат дека нивниот деловен потфат е остварлив. Без разлика дали тоа е за ваше сопствено уверување или за вклучување на деловен партнер - или нешто сосема друго - познавањето на понудата и побарувачката во вашата ниша е од клучно значење за информирање на вашиот деловен план.
Пресметувањето на побарувачката на пазарот прави повеќе отколку што потврдува дека има публика за вашиот производ: информира за стратегии за цени, маркетинг иницијативи, купување и многу повеќе.
Која е побарувачката на пазарот и нејзината важност?
Побарувачката на пазарот се однесува на тоа колку потрошувачите го сакаат вашиот производ за даден временски период. Побарувачката е одредена од неколку фактори, вклучувајќи го и бројот на луѓе кои го бараат вашиот производ, колку се подготвени да платат за него и колку од вашиот производ е достапен за потрошувачите, како од вашата компанија, така и од вашите конкуренти.
Побарувачката на пазарот може да флуктуира со текот на времето - во повеќето случаи, тоа е така. Ова може да се должи на различни фактори, некои сезонски и предвидливи, други повеќе надвор од наша контрола, како природна катастрофа или дури и пандемија.
Кога повеќе луѓе сакаат специфичен тип на производ, ова е зголемување на побарувачката на пазарот. Во овие околности, цените обично се зголемуваат - повеќе луѓе го сакаат тоа, а повеќе луѓе се подготвени да платат за тоа. Но, кога побарувачката на пазарот се намалува, цените обично го следат примерот. Станува покомплексно од тоа, но ќе навлеземе во него подоцна.
Една вообичаена деловна грешка е тоа што не ја земате во предвид побарувачката на пазарот за вашиот потфат, но особено кога станува збор за развој на производ. Не сакате да инвестирате премногу капитал во производи што никој нема да ги купи - седечката залиха го јаде вашиот профит и зафаќа простор во складиштето.
Од друга страна, вие исто така сакате да бидете сигурни дека секогаш имате доволно за да ја опслужите вашата база на клиенти. Недостатоците се скапи прашања и може да ја расипат вашата шанса да заглавите нов доживотен клиент.
Која е разликата помеѓу индивидуалната и пазарната побарувачка?
Како што може да претпоставите, индивидуалната побарувачка се однесува на едно лице или домаќинство, додека побарувачката на пазарот ги генерализира трендовите за многу поединци во одреден сегмент. Поединецот кој е страствен за кучиња е поверојатно да плати повеќе за кучешки производ отколку некој што има просечно или минимално ниво на интерес.
Што е крива на побарувачка на пазарот?
Кривата на побарувачка на пазарот е визуелизација на побарувачката врз основа на цените на производите. Во суштина, ги мапирате сите поединечни влезови за побарувачка на линиски график за да ја креирате кривата на побарувачка на пазарот.
Наоѓање производ со стабилна побарувачка
Додека некои производи се сезонски, а со тоа се соочуваат со флуктуирачка побарувачка, други се порамномерни во текот на годината. Еден пример е matcha - и тоа беше една од причините што некои од нас овде во Shopify експериментираа со продажба на matcha онлајн. За само три дена, нашата продавница оствари повеќе од 900 долари приход.
2. Користете алатки за социјално слушање
Социјалното слушање вклучува собирање податоци од разговорите на социјалните медиуми за производи, индустрии, брендови итн.
Многу алатки ви дозволуваат да ги филтрирате разговорите, да таргетирате одредени географски локации и да извлекувате сумирани аналитички извештаи што можете да ги користите во комбинација со други податоци. Секоја алатка работи различно, но сите тие го постигнуваат истото кога станува збор за истражување на побарувачката на пазарот.