Содржина генерирана од корисници: Како да ги соберете клиентите да создаваат содржина со вас

Луѓето генерално се претпазливи за директните маркетинг пораки од бизнисот. Затоа многу брендови вложуваат време, труд и пари за да произведат содржина што може да го надмине скептицизмот на потрошувачите и да ја заработи довербата на луѓето.Но, што ако би можеле да набавите стабилно снабдување со ваков вид на содржина без да мора да го креирате сето тоа сами?Што ако можете да регрутирате клиенти во вашиот тим како маркетери, производители на содржини, фотографи и инфлуенсери кои се подготвени да волонтираат со нивната поддршка?Со вклучување на содржина генерирана од корисници во вашите маркетинг напори, можете.

Што е содржина генерирана од корисниците?

Содржината генерирана од корисници (UGC) е содржина создадена од луѓе кои комуницираат со брендот, а не од самиот бренд.

 

Овие „корисници“ можат да бидат клиенти, вработени, волонтери или ангажирани членови на вашата публика, а „содржината“ што тие ја генерираат може да бидат фотографии, видеа, рецензии, објави на социјалните мрежи.Прегледите на корисниците се форма на UGC. Така се и фотографиите на Инстаграм споделени од клиентите и отпакувањето видеа на YouTube со вашите производи.Бидејќи UGC не е произведен од вас, тој исто така доаѓа со голем број придобивки надвор од градењето доверба. Ти можеш:

 

Заштедете време при создавањето со дополнување на вашата сопствена оригинална содржина со содржина со групна извор.Проширете го вашиот досег кога клиентите го евангелизираат вашиот бренд во нивните сопствени социјални мрежи преку содржината што ја споделуваат.Вклучете ја вашата заедница и создадете посилна врска со клиентите со тоа што ќе ги вклучите во вашиот маркетинг и ќе ги запознаете подобро.UGC може да се користи и во краткорочни кампањи и во долгорочни маркетинг стратегии, но во секој случај има три клучни барања што треба да ги исполните:

„Повик за создавање“ што ги тера луѓето да произведуваат содржина што всушност сакаат да ја создадат.

Канали за извори и собирање на поднесоци.

План за модерирање, споделување и користење на оваа содржина во вашиот маркетинг.

Како изворот на содржина е  генерирана од корисниците

Ако откриете дека вашите целни корисници природно споделуваат содржина што се однесува на вашиот бренд, имате среќа - веќе имате малку гориво за вашата стратегија UGC.

 

Но, ако сè уште не се, ќе треба да пронајдете креативно преклопување помеѓу видот на содржина што може да помогне да се изгради вашиот бренд и видот на содржината што луѓето всушност сакаат да ја направат и споделуваат.Типот на содржина што ги поттикнувате корисниците да создаваат не мора да биде директно за вашите производи. Дојдете до вашите сопствени имагинативни агли, притоа внимавајќи на причините зошто луѓето на прво место споделуваат содржина.

Луѓето имаат многу лични и човечки причини за споделување содржина. Според истражувањето спроведено од CoSchedule:

-49% споделуваат за да информираат, да влијаат или да инспирираат акција околу производите за кои се грижат

-68% споделуваат за да им дадат на своите мрежи подобро чувство за тоа кои се и нивниот идентитет

-78% споделуваат информации на интернет бидејќи тоа им овозможува да останат поврзани со луѓе со кои инаку нема да останат во контакт

-69% споделуваат информации бидејќи им овозможува да учествуваат во светот

-84% споделуваат за поддршка на иницијативи или брендови за кои се грижат

Содржина генерирана од корисници: Како да ги соберете клиентите да создаваат содржина со вас

Слични објави

Целта на секоја страница е да има што е можно повеќе посетители, без разлика дали тие посетители ја наоѓаат по име или според клучните зборови употребени во текстовите што се појавуваат на страницата. Оптимизацијата на веб-страницата или SEO (Search Engine Optimization) игра голема улога во ова. Прочитајте!