Состојбата на индустријата за е-трговија

Благодарение на пандемијата, е-трговијата забележа наплив на активност и нови потрошувачи. Многу бизниси мораа да ги затворат своите физички излози и да ги стават вработените на отпуст за нивна безбедност. Купувањето преку Интернет стана неопходно за некои клиенти, особено ако тие се дел од ризичните групи. Тие треба да го зачуваат своето здравје, како и вработените во вашиот бизнис. И покрај тоа, на потрошувачите сè уште им е потребна храна, производи за чистење и засолниште.Ако веќе не сте инвестирани во е-трговија, треба да започнете да преживувате во економијата на пандемијата. Catalyst Digital објави извештај кој откри дека тековните стратегии не функционираат, поради што бизнисите страдаат од намалување на приходите. 66% од клиентите избираат производ врз основа на практичноста, покажувајќи каде се движи трендот. Податоците и аналитиката исто така станаа врвна услуга за е-трговија.

Крос-платформирањето стана суштинско

Нема да биде доволно да имате единствена веб-страница. Мора да работите на оптимизација за традиционалните пребарувачи како Google, но и да го надминете тоа. Потрошувачите и потенцијалните клиенти користат повеќе платформи за купување производи. Тие вклучуваат веб-страници за трговци на мало, ваша сопствена веб-страница и социјални медиуми.

Податоците се трговија

 

Профилирањето на клиентот стана и поудобно и покомплицирано. Клиентите сега треба да се одлучат според специфичните регулативи за податоците што ги обезбедуваат, а бизнисите не можат да испраќаат е-пошта што ќе се квалификуваат како спам, особено ако се пријавени.Можете да ги користите достапните податоци за да го подобрите искуството на клиентите и да ги задржите лојалните онлајн купувачи. Луѓето сакаат да добиваат награди за нивното пазарно однесување, како и да искусат удобност при купувањето. Можете да ја зголемите продажбата на е-трговија со угостителство за двете.

 

Кога знаете доволно податоци за потрошувачот, тогаш можете да дизајнирате производ, услуга или кампања околу целта. Ова може да биде демографски, психографски или алгоритам. Можете исто така да ги следите испораката и нарачките додека охрабрувате конкретни повици за акција со е-пошта на напуштена количка.

Прилагодено патување за купување

Историски гледано, патувањето на потрошувачите при купување производ вклучувало и онлајн и офлајн активност. Се поголем број купени преку нивните мобилни уреди, но офлајн активноста ги мотивираше да следат.Со пандемијата, потребни ви се офлајн формулари за активности кои се безбедни за потрошувачот, продавачот и вработените. Еден пример е искористувањето на интересот за производи за готвење. Поради тоа што многу луѓе остануваат дома по нарачка за карантин, тие може да печат и готват повеќе, што значи дека има можност да добиваат рецепти и купони по пошта.

Состојбата на индустријата за е-трговија

Слични објави

Со толку многу брендови кои ги кажуваат истите работи и ги нудат истите зделки, може да биде тешко за маркетиншките напори да ги свртат главите на луѓето што сакате да ги достигнете.Треба да кажете нешто поинакво за да влијаете. Прочитајте!