Топ 10 карактеристики што мора да ги имате на вашата веб-страница за е-трговија
Веб-страница за е-трговија е неопходна за водење бизнис преку Интернет. Сепак, подеднакво е важно да се има еден со сите важни карактеристики за е-трговија за да се обезбеди успех. Добра веб-страница за е-трговија ќе им ги понуди сите средства на клиентот и на трговецот за да им помогне да се вклучат во плодна трансакција. Еве ги првите 10 одлики за веб-страница за е-трговија, за кои треба да внимавате:
Купувачка кошничка
Ова е составен дел од секоја продавница за е-трговија, кошничката. Ова е местото каде што вашите крајни потрошувачи ги чуваат своите производи за да продолжат со процесот на исплата. Флексибилната количка им овозможува на гостинскиот корисник и на регистрираниот корисник да извршат исход. За споредба, наплатата на гостинот не бара од корисникот да се регистрира на страницата, со што процесот се прави побрз.
Интеграции на портата за плаќање
Добрата веб-страница за е-трговија ви дава можност да се интегрирате во разновидните порти за плаќање, не ограничувајќи ги вашите избори на неколку избрани. Тоа е интегрална карактеристика на веб-страниците за е-трговија што може да го направи или скрши искуството на клиентот. Shiprocket 360 доаѓа со претходно одобрени порти за плаќање што можете лесно да ги интегрирате во вашата онлајн продавница.
Управување со нарачки
Здравиот панел за управување со нарачки ја поедноставува задачата на трговците да добијат информации за дело во врска со откажување на купувачот, рефундирање средства, проверка на нарачката за КОД, ажурирање на статусот на нарачката и друго. Панелот му помага на трговецот да управува со исполнувањето на нарачката и да го надгледува завршувањето на истото.
Безбедност
Оваа одлика е една од најважните карактеристики бидејќи гарантира дека нема зачувани клучни податоци, како што се информации за кредитни картички, а за сите припејд пратки исходот се врши преку безбедна портал за плаќање. Лозинките се внесени и не се зачувани во читлив формат. Сите веб-страници треба да бидат заштитени со SSL. Серверите се безбедни и заштитени со користење на најсовремени услуги.
Скалабилна инфраструктура
Вашата инфраструктура за хостирање треба да биде во можност да размери бидејќи добивате сè поголем сообраќај. Поголемата латентност доведува до пад на стапката на трансакција и доведува до губење на маркетинг долари. CDN треба да се користи за подобрување на перформансите на веб-страницата и за управување со производите преку Интернет. Исто така, обезбедува одлично време на работа, осигурувајќи дека веб-страницата е лесно достапна насекаде и во секое време.
Мобилна компатибилност
Одличните веб-страници за е-трговија обично нудат три вида решенија за компатибилност на мобилните телефони. Прво е да се осигура дека мобилниот преглед е одговорен и правилно сместен според уредот. WAP е специфичен мобилен образец кој ја оптимизира веб-страницата по големина и генерира помалку време за вчитување. API-то за градење мобилни апликации е од суштинско значење бидејќи сега сите сакаат да пребаруваат преку телефони. Таа е една од најрелевантните одлики на веб-страниците за е-трговија бидејќи поттикнува ангажман и посети на релативно голем канал.
Извештаи и анализа
Извештаите треба да бидат достапни како извоз што содржат детални информации во врска со нарачките, базата на податоци на клиенти и извештаите за производите во смисла на каталог. Сосема е корисно за анализа на растот на бизнисот. Веб-страниците треба да бидат претходно интегрирани со маркетинг алатки и аналитика за подобар маркетинг на брендот и да читаат извештаи за перформансите на продавницата.
Логистичка интеграција
Интегрирањето на логистички услуги овозможува не само беспрекорна испорака, туку исто така гарантира дека трговецот и потрошувачот добиваат ажурирања на курир во реално време, заедно со можноста за следење на нарачката. Ова му овозможува на корисникот да управува со пратките од истиот панел наместо да се приближува одделно до партнерите за курир.
Комуникации и редовно ажурирање
Одредбите за испраќање и примање навремени известувања во врска со вашите нарачки се достапни на таблата. На овој начин трговец може да ги информира своите клиенти за статусот на нарачката и да го добие истото преку системот.
Системи за управување со содржини
Системот за управување со содржини се користи за управување со содржината на веб-страницата, како што се, лого, банер, врски на подножје, политики и производи од задниот крај.