Совети за маркетинг на Инстаграм: Зголемете ја стратегијата за социјални медиуми

 

 

Совети за маркетинг на Инстаграм за управување со сообраќајот и конверзиите 

 

1. Поставете деловен профил

Инстаграм е платформа за социјални медиуми наменета за споделување фотографии и видеа. Досегнете до поширока публика со поставување на вашата сметка на Инстаграм како деловен профил отколку приватен. Покрај директните пораки, деловните профили им овозможуваат на луѓето да стапат во контакт со вашата марка преку телефонски повик и е-пошта, па дури и да даваат насоки за локацијата на вашата продавница.

 

2. Разберете ја вашата публика

Користете ги бесплатните алатки и увиди за деловна анализа на Инстаграм за да видите детали за вашата публика, како што се нивниот пол, возрасниот опсег и врвните градови и земји од кои доаѓаат следбениците. Дури и видете го денот на неделата и времето од денот дека тие најмногу комуницираат со вашата сметка.

 

3. Користете Инстаграм шопинг

Според Инстаграм, 70% од ентузијастите за шопинг се обраќаат до Инстаграм за откривање на производот. Без разлика дали целта ви е да го зголемите опсегот, да ја проширите целната публика или да зголемите продажба на е-трговија, препорачуваме да ја користите функцијата Instagram Shopping за да ги промовирате вашите производи.

Достапна само за деловни сметки, одликата Instagram Shopping им овозможува на луѓето да купуваат производи на вашата марка без да мора да ја напуштат апликацијата Instagram или да се движат на вашата веб-страница. Користете ознаки на производи за да означите производи во објавите (исто како што би означиле сметка на друг корисник на фотографија или видео) за да ги покажете името на производот и цената.

 

4. Објавувајте приказни за да покажете зад сцената на вашиот бренд

Израмнете ја вашата стратегија за брендирање на социјалните медиуми и создадете чувство за заедница објавувајќи Instagram Stories за да ја покажете личноста на вашиот бренд. Иако има многу различни работи што треба да ги објавувате на Instagram Stories, тоа е одличен начин да ги споделите „зад сцената“ на вашиот бренд со вашата публика.

Задевајте ги потенцијалните клиенти и дајте your на публиката прв поглед на нова линија облека или лансирање на производ за да се чувствуваат посебно и да ги возбудат за лансирањето во живо.

 

5. Користете ја карактеристиката Ознаки

Бидејќи „Инстаграм приказните“ исчезнаа по 24 часа, ги охрабруваме брендовите да ја користат функцијата „Ознаки“ за да може приказните да се чуваат релевантни и да се појавуваат на врвот на профилот на компанијата. На сликата од екранот подолу, видете како овој блог на животен стил ги користи „Ознаките“ за да покаже DIY видеа, подкасти, врски и повеќе за да ги категоризира своите Instagram Stories и да ги задржи на располагање за гледање од нивната публика.

 

6. Повторно објавување и вклучување со содржина генерирана од корисник

Во денешно време, не е сè толку тешко да имате публика да објавува за вашиот бренд. Ако имате проблеми, обидете се да создадете објава и да напишете во насловот дека сакате да го видите нивното искуство со вашата марка. Создадете брендиран хаштаг (кој никој друг не би го користел инаку) и кажете им да го вклучат тој хаштаг во својата објава за да можете да го видите.

 

Слични објави