Иднината на трговијата
Е -трговијата брзо расте, бидејќи барањата на клиентите постојано растат и технолошките иновации во вештачката интелигенција, машинското учење, Интернет на нештата (ИОТ) и повеќе им овозможуваат на бизнисите да ги исполнат тие барања на нови начини.
Меѓу трендовите за е -трговија што треба да се следат се
Е -трговијата расте низ целиот свет и бизнисите ќе се натпреваруваат за да освојат милиони нови клиенти на новите и постојните пазари.
Клиентите сакаат персонализирани искуства за е -трговија, како што се попусти и предлози за продажба врз основа на нивната историја на купување. Платформите за е -трговија што ја користат АИ за попрецизни предвидувања и препораки ќе добијат и задржат повеќе клиенти.
Испораките во ист ден, па дури и во истиот час преку беспилотни летала и други средства ќе станат с common почести, принудувајќи ги сите бизниси да ги рационализираат своите синџири на снабдување и да испорачаат брзина за да останат конкурентни.
Претплатничката продажба на производи од животниот стил и друга стока најверојатно ќе се зголеми, обезбедувајќи курирани производи за проникливи клиенти.
Клиентите ќе пазарат повеќе со своите телефони, дигитални асистенти и други дигитални уреди, што ќе ги принуди трговците на мало за трговија да обезбедат беспрекорна услуга преку повеќе точки на допир.
Дигиталните асистенти и другите чет -ботови ќе станат постепено пософистицирани, овозможувајќи им на клиентите да комуницираат со глас и користејќи АИ за да обезбедат поголема разговорна помош.
Трговците на мало со тули ќе се свртат кон поискусни и извонредни понуди, ангажирајќи ги клиентите со дигитални киосци, огледала со екран осетлив на допир, часови во продавница, карактеристики на виртуелна реалност, кафулиња во продавница и други интерактивни прикази и искуства.
Трговците на мало за трговија ќе ја искористат виртуелната реалност, 3D-слика, зголемена реалност и други технологии за да имитираат практични искуства што некогаш беа достапни само во физички продавници.