Иднината на трговијата

Иднината на трговијата

Е -трговијата брзо расте, бидејќи барањата на клиентите постојано растат и технолошките иновации во вештачката интелигенција, машинското учење, Интернет на нештата (ИОТ) и повеќе им овозможуваат на бизнисите да ги исполнат тие барања на нови начини.

 

Меѓу трендовите за е -трговија што треба да се следат се

 

 

Е -трговијата расте низ целиот свет и бизнисите ќе се натпреваруваат за да освојат милиони нови клиенти на новите и постојните пазари.

Клиентите сакаат персонализирани искуства за е -трговија, како што се попусти и предлози за продажба врз основа на нивната историја на купување. Платформите за е -трговија што ја користат АИ за попрецизни предвидувања и препораки ќе добијат и задржат повеќе клиенти.

 

Испораките во ист ден, па дури и во истиот час преку беспилотни летала и други средства ќе станат с common почести, принудувајќи ги сите бизниси да ги рационализираат своите синџири на снабдување и да испорачаат брзина за да останат конкурентни.

Претплатничката продажба на производи од животниот стил и друга стока најверојатно ќе се зголеми, обезбедувајќи курирани производи за проникливи клиенти.

Клиентите ќе пазарат повеќе со своите телефони, дигитални асистенти и други дигитални уреди, што ќе ги принуди трговците на мало за трговија да обезбедат беспрекорна услуга преку повеќе точки на допир.

 

Дигиталните асистенти и другите чет -ботови ќе станат постепено пософистицирани, овозможувајќи им на клиентите да комуницираат со глас и користејќи АИ за да обезбедат поголема разговорна помош.

Трговците на мало со тули ќе се свртат кон поискусни и извонредни понуди, ангажирајќи ги клиентите со дигитални киосци, огледала со екран осетлив на допир, часови во продавница, карактеристики на виртуелна реалност, кафулиња во продавница и други интерактивни прикази и искуства.

Трговците на мало за трговија ќе ја искористат виртуелната реалност, 3D-слика, зголемена реалност и други технологии за да имитираат практични искуства што некогаш беа достапни само во физички продавници.

 

 

Слични објави

Во дигитален пејзаж кој доживува постојани иновации, миграцијата на платформата за е-трговија е неизбежен услов за водење бизнис за е-трговија. Прочитајте!
Не се грижам многу за фудбалот. Но, јас се грижам за ова: Просечно 114,4 милиони американски ТВ гледачи го гледале Суперболот во 2015 година. Прочитајте!
Веројатно имате деловна идеја или имате три кои ви се шушкаат во задниот дел од умот.Без разлика дали станува збор за заработка од хоби за изработка на накит или за продажба на растечки нишан пазар, ако го читате ова, веројатно сте флертувале со идејата да започнете сопствен бизнис со полно работно време или гужва. Прочитајте!