Како да започнете со е -трговија
Како што можете да видите, има многу да се разгледа. Но, ако сте подготвени да започнете и да започнете сопствен бизнис за е -трговија, продолжете да читате за брз преглед како да започнете. Проверете ја нашата статија Како да започнете бизнис за е-трговија за детален преглед. Ајде да нурнеме!
Чекор 1. Изберете ја вашата деловна идеја
Првиот чекор за започнување на вашиот бизнис за е -трговија е да откриете какви производи или услуги ќе понудите. Wantе сакате да најдете идеја што е скалабилна и исто така ќе донесе пари што ви се потребни. Еве неколку различни начини на кои можете да ја пронајдете вистинската деловна идеја за е -трговија:
-Реши проблем. Размислете за проблем што сакате да им помогнете на луѓето да го решат.
-Продавајте лажат производи. Секој има хоби. Размислете за одредено хоби за кое можете да обезбедите производи или услуги.
-Ваше сопствено искуство. Што уживате да правите? Размислете за начините на кои можете да ги продавате и продавате вештините што веќе ги имате.
Чекор 2. Извори
Ако продавате физички производи, ќе мора да најдете начин да ги изворите или произведувате вашите производи за да можете да ги продавате. Еден од најлесните начини да го направите ова е dropshipping, бидејќи нема да мора да имате складирање за вашиот инвентар, па дури и да се грижите за испраќање на вашите нарачки. Вие сте во суштина трговец што ги поврзува снабдувањето со производи со клиентите. Многу компании за dropshipping дури се справуваат со целата услуга за клиенти.
Ако не сакате да одите по пат за dropshipping, можете да препродавате од веледрогерии. За да го направите ова, ќе купувате производи од веледрогерија што потоа ќе ги продавате на вашите клиенти по повисока цена. Ова значи дека ќе ги ставите парите однапред, ќе чувате попис и ќе праќате сами. Плус, исто така, ќе се грижите за услугата за клиенти.
Чекор 3. Креирање бренд
Откако го сфативте проблемот што ќе го решите и како ќе ги добиете вашите производи во рацете на луѓето што ги сакаат, време е да го креирате вашиот бренд. Брендирањето вклучува повеќе од само логоа и бои. Пред да направите нешто од тоа, ќе сакате да го пронајдете вашиот единствен предлог за продажба и да одлучите за деловната структура што ќе работи за вас.
Уникатен предлог за продажба
Вашиот единствен предлог за продажба е она што ве издвојува од вашите конкуренти и споделува со вашите клиенти како можете да обезбедите вредност и да имате корист од нив. Вашиот уникатен предлог за продажба ќе биде очигледен преку сите ваши кампањи за брендирање и маркетинг. Можете да го ограничите вашиот USP со правење листа на предности на вашиот бизнис и како им помагате на вашите клиенти. Оттаму, ослободете се од с that's што е генеричко и усовршено на оние што се специфични и ниски.