Совети за почеток во е-трговија

Совети за почеток во е-трговија

 

Дали имате одлична идеја за претпријатие за е-трговија? Без разлика дали сакате да се вклучите на големо преку Интернет, претплати, групно финансирање, дигитални производи или софтвер како услуга, има место за отворање компанија за е-трговија на пазарот за е-трговија.

 

Од изборот на деловно име, интегрирање на платниот систем со сигурно решение за плаќање преку Интернет, до решение за управување со синџирот на снабдување и платформа за искуства на клиентите за вашата веб -страница, има многу аспекти што треба да се земат предвид при започнување на онлајн продавница (прочитајте ги нашите совети за како да започнете онлајн продавница за повеќе).

 

Еве неколку совети како да започнете бизнис со е-трговија, додека обезбедувате одлично искуство за клиенти за да се поставите за успех и раст на е-трговијата:

 

 

Направете ги домашните задачи однапред.

 

 

Без разлика дали ќе започнете со тула и малтер или ќе продавате само преку Интернет, треба да напишете бизнис план. Но, пред да ставите пенкало на хартија или прсти на тастатура, ќе треба да направите некои истражувања.

 

Постојат 2 главни делови за истражување: проучување на вашите конкуренти и проучување на вашите целни клиенти.

 

Откријте какви производи нудат другите онлајн продавници, какви канали на социјалните медиуми користат, кои се нивните деловни модели и сл. Ова истражување може да ви помогне да направите с everything, од избор на незаборавно име до одредување какви производи или услуги да продавате.

 

Што се однесува до проучувањето на вашата публика, контактирајте со луѓето во вашата лична мрежа. Ако вашиот буџет го дозволува тоа, можете исто така да спроведете анкети и фокус групи за да ги идентификувате сите празнини во е-трговијата што можете да ги пополните.

 

 

 

Започнете со платформа погодна за корисникот како Магенто.

Haveе имате многу да правите и научите во првите неколку месеци, што ќе ви одземе многу време.

 

Затоа на почетокот, Магенто или слично флексибилна платформа за е-трговија е добра опција. Откако ќе го воспоставите вашиот бизнис и стекнете искуство со е-трговија, ќе имате појасна идеја за она што ви треба и ќе имате многу време да купите друго решение доколку е потребно.

 

Тестирајте се

Вашиот систем, вашите реклами, вашите производи, вашите е -пошта - с everything. Можеби дури и ќе сакате да размислите за ангажирање фирма за тестирање е-трговија за да постави тестови за вас. Откако ќе се воспостават, можете да ги спроведете вашите проценки, да ги проучите резултатите, да ги направите сите потребни промени и да повторите.

 

Диверзифицирајте го вашето рекламирање.

Започнете со - и држете се до - со навртките на влезниот маркетинг, што е стратегија што ги поттикнува луѓето активно да бараат и да се вклучат во вашиот бренд. Тие вклучуваат реклами за е -пошта, Фејсбук и Гугл.

 

Но, можете да се проширите и на други маркетинг канали. Кога го спроведувате вашето истражување, не заборавајте да ги идентификувате специфичните канали што вашата целна публика најмногу ги користи. Вклучете ги овие во вашата маркетинг стратегија за да допрете до повеќе клиенти.

 

Исто така, помага да се отслика она што го прават другите брендови за е-трговија во вашата лажат. Вашите конкуренти, најверојатно, направиле сопствена работа во истражувањето на клиентите, и додека не го копирате секој нивни чекор, добро е да барате стратешка инспирација од нив. Само не заборавајте секогаш да го вкрстувате вашето истражување на конкурентот со сопственото истражување на клиентите.

 

Тука, повторно, можеби ќе сакате да размислите да добиете стручна помош. Постојат голем број фирми кои би биле среќни да ви помогнат да извлечете максимум од вашите напори за дигитален маркетинг.

 

Слични објави

Продажбата на е-трговија се зголемува во Соединетите Држави, при што потрошувачите прават повеќе од половина од своето купување преку Интернет, според ComScore и UPS. Прочитајте!
Маркетингот по е-пошта е сè уште релевантен во 2021 година. Тоа е одличен начин да комуницирате со вашите клиенти и да бидете сигурни дека ја испраќате вистинската порака во вистинско време. Прочитајте!
Потрагата по бизнис финансирање може да биде фрустрирачка. Банките можеби нема да ви позајмуваат затоа што вашата компанија е „премногу ризична“. Капиталистите може да кажат дека не сте финансирани. И ангел инвеститори? Па, тие се тешко да се најдат. Прочитајте!