Продажни објавувања на Инстаграм

Продажни објавувања на Инстаграм

 

Пејзажот за електронска трговија годинава добива сосема нов изглед. Многу платформи за социјални медиуми се обидоа да воведат тактики за купување за да ги поедностават процесите на купување и да ја зголемат продажбата на упати, сепак, ова се покажа како попредизвикувачко отколку што се очекуваше. Значи, кога Инстаграм неодамна објави дека ќе тестира објави за „продавници“, предизвика голема возбуда. Може ли оваа најнова технологија да го пробие кодот за продажба преку платформа?

 

Практично искуство што е исплатливо за трговците на мало

 

Главната позиција на оваа најава е дека купувањето преку Инстаграм ќе биде непречено и погодно искуство што е исплатливо за трговците на мало. Како е можно, прашувате? Инстаграм не ги намалува профитите, но наместо тоа, ќе им понуди на брендовите можност да плаќаат за да ги покажат своите објави што можат да се купат на не-следбеници. Тоа е совршен начин за поттикнување рекламирање долари од трговците на мало, додека генерирате продажба на платформата. Ова е победа за деловните субјекти, трговците на мало и субјектите на социјалните медиуми.

Сега кога разбравме какви се објавите за купување, да видиме какво е искуството на клиентите. Како што знаеме, искуството со клиентите е клучно за долгорочниот успех и ако ова искуство е пријатно, лесно и привлечно, ќе се обложиме дека Инстаграм има победник на своите раце.

 

Што значи ова за малите бизниси?

Ова е огромна предност за малите бизниси кои учествуваат во е-трговија. Само со сметка на Инстаграм, можете да ги направите вашите производи за купување. И додека е достапна опцијата за рекламирање на вашите објави за купување, како мал бизнис, тоа не е неопходен трошок. Наместо тоа, фокусирајте се на доставување на висококвалитетна, вредна содржина до вашата постоечка публика за стимулирање на набавките. Ако вашето социјално присуство е волшебно, вашите следбеници ќе вршат веројатно купувања на континуирана основа. Вредноста за цел живот е многу позначајна од минливата еднократна набавка, затоа инвестирајте во луѓето што ги сакаат вашите производи и услуги.

Дополнително, леснотијата на купување ќе предизвика повеќе импулсни купувања и поголеми приходи за вашиот бизнис. Ако е-трговијата е дел од вашата деловна стратегија, објавите за купување треба да бидат на вашиот радар откако Инстаграм ќе ги објави во јавноста.

 

Слични објави

Фразата „Содржината е крал“ звучи малку истрошена, но останува фактот дека содржината е можеби еден од најважните фактори кои влијаат на успехот на конверзиите во онлајн продавница Прочитајте!