Совладување на уметноста на Upsell и Cross-Sell

Совладување на уметноста на Upsell и Cross-Sell

Препродажбата и вкрстената продажба се два поима што често ќе ги слушнете споменати во светот на е-трговија. Иако целта на двете стратегии е да се зголеми просечната вредност на нарачката, тие се разликуваат во нивниот пристап. Преголемата продажба ги охрабрува клиентите да купат супериорна верзија на производ што имаат намера да го купат, додека вкрстената продажба ги охрабрува клиентите да купат дополнителен или дополнителен производ со нивното купување.

 

Што е upselling?

Upselling е кога ја зголемувате вредноста на продажбата на клиент убедувајќи го да купат поскап модел или дополнителни производи. На пример: Клиент купува лаптоп и вие предлагате понапреден, скап модел - како лаптоп со продолжено складирање или подобра резолуција на екранот.

 

Што е cross-selling?

Cross-selling е стратегија за продажба во која ги терате клиентите да купуваат дополнителни производи поврзани со она што веќе го купуваат. На пример: Ако вашиот клиент купува лаптоп, а вие исто така предлагате да купите глувче или приклучна станица.

 

 

 

Што е bundling?

Bundling е кога еден главен производ и други комплементарни производи се продаваат заедно како пакет, често за пониска цена отколку кога се продаваат одделно. На пример: Продавница за свеќи што му нуди на клиентот намалена стапка при купување 3 или повеќе свеќи.

 

Зошто зголемувањето и вкрстената продажба се важни за вашиот бизнис?

 

Препродажбата и вкрстената продажба се непроценливи стратегии за деловна трговија од сите големини. Трговците кои одвојуваат време да размислат за својата понуда на производи, заедно со потребите и желбите на нивната целна публика, можат да создадат заемно корисна врска со предности и за бизнисот и за нејзините клиенти.

 

Ако се имплементира правилно, зголемувањето и продажбата може да помогнат на следниве начини:

 

01. Зголемете ја просечната вредност на нарачката

Со воведување на распродажба и вкрстена продажба во вашата продажна мешавина, вие не само што можете да ја зголемите просечната вредност на нарачката, туку исто така можете да ја зголемите и цената на животот на клиентот.

 

02. Поттикнете ги повторните набавки

Еден од најефикасните начини да го развивате вашиот бизнис и да го зголемите задржувањето на клиентите е со поттикнување на повторни набавки. Размислете за распродажба и вкрстена продажба како начин за обезбедување најдобро решение за задоволување на потребите на вашиот клиент.

 

03. Генерирајте застапници на брендот

Застапниците на брендот или обожавателите се не толку тајното оружје на вашата марка, особено затоа што во денешно време угледот е поважен од кога било. Сите сме слушнале за тој бизнис со лоши критики и решивме да го избегнуваме, дури и без да го доживееме од прва рака.

 

 

Слични објави

Нема сомнение дека социјалните медиуми добија широка популарност и станаа суштински дел од дигиталниот маркетинг. Прочитајте!
Филијалата на е-трговија е тактика за дигитален маркетинг што ја користат многу брендови за е-трговија и трговци на мало. Прочитајте!