Совршено време е да започнете програма за лојалност

Совршено време е да започнете програма за лојалност

 

Пандемијата ги поттикнува потрошувачите да останат дома и да купуваат преку Интернет. Тоа е совршена можност за компаниите за електронска трговија да воведат добро дефинирана програма за лојалност.

Исто така наречени награди или поени, програмите за лојалност му помагаат на бизнисот и на неговите клиенти на три клучни начини.

Повисоки животни вредности. Вредноста на животот на клиентот е клучен фактор за мерење на успехот на онлајн продавницата. Тоа го одразува вкупниот износ на набавки за време на животот од клиент со таа продавница. Наградување на купувачите за повторни набавки може да ја зголеми нивната просечна вредност на нарачката до 20 проценти и нивната фреквенција на набавка за дури 20 проценти, според моето искуство.

Зголемена органска комуникација. Клиентите за награди се попогодни за отворање брендирани е-пошта и текстови и за соработка со брендовите на социјалните мрежи. Тие, исто така, имаат поголема веројатност да прегледуваат производи и да споделуваат содржина.

Поточни профили на клиенти. Анализата на податоците од членовите на програмата за лојалност може да помогне во насочување кон други потрошувачи и инаку може да обезбеди целосен преглед на навиките за купување на вашата целна публика во многу сектори. Резултатот е подобри производи, цени и маркетинг.

Барања

Идеалната програма за лојалност обезбедува нешто од вредност веднаш надвор од портата. Може да биде непосреден попуст, поени за регистрација или подарок. Треба да биде ексклузивен, а не купон од 10 проценти што веќе може да го понудите на новите претплатници на е-пошта.

Клиентите треба да можат да се пријават за време на нивното прво купување и да заработат поени на тие артикли.

Други привлечни карактеристики вклучуваат:

Бонуси за специјални активности. Овие треба да бидат лесни задачи што ви овозможуваат применливи податоци или проширени можности за маркетинг, како што се инсталирање апликација, одговарање на анкети и споделување содржина.

Награда за роденден. Поените работат, но ваучер е подобар. Дајте им на учесниците цел месец да ги откупат наградите за роденден.

Бонус периоди кога членовите можат да добијат двојни или тројни поени. Сепак, не ги извршувајте овие толку често, за членовите да го задржат непосредното купување.

Ран пристап до производи. Членовите треба да чувствуваат дека се ценети. Да се биде меѓу првите што добиле известувања за производите е одличен начин да им се заблагодариме.

Бонуси за упатување. Нудењето поени за упатување нови членови помага на заедницата да расте. Но, побарајте нови купувачи да купат пред да го наградите упатувачот.

Уникатни предизвици. Наградувачки поени за периодични или еднократни активности може да бидат забавни. Можете, на пример, да ги поттикнете членовите да покажат како ги користат вашите производи или да објавуваат слики од четириножни пријатели на Националниот ден на миленичињата (11 април). Вие исто така може да станете партнер со друга компанија, како што е Walgreens, која дава поени на Balance Rewards за разни активности поврзани со здравјето, како што се пешачење и мерење тегови преку поврзани апликации.

Посветена поддршка. Една од придобивките да се биде член на Делта Скај Мајлс е никогаш да не мора да чекате на чекање. Авиокомпанијата има посветен телефонски број SkyMiles и членовите можат да побараат повратен повик. Алтернативите на Интернет може да бидат назначена адреса за е-пошта или код за резервирани канали во разговор во живо.

Ексклузивна содржина. Многу влијателни социјални медиуми и деловни консултанти нудат содржини со фремиум. Корисниците можат да читаат многу веб-статии бесплатно, но за неколку долари месечно, може да се отклучат дополнителни ресурси. Да се понуди содржина „на друг начин да се добие“ до членовите на наградата, може да биде единствена продажна точка, особено за категориите за мода, спорт и подобрување на домот.

Апелот за враќање. Наградите не се секогаш парични. Понудата на опција за донирање поени за важни причини го зајакнува вашиот бренд и им помага на лојалните клиенти да се чувствуваат подобро во врска со своите набавки. На пример, The Body Shop, која продава козметика и производи за нега на кожа, обезбедува три добротворни организации за клиентите да донираат поени.

 

Слични објави

Со оглед на тоа што пандемијата неповратно го менува малопродажниот сектор, особено кога станува збор за сите дигитални работи, Џерард Лавин од Citrix истражува како трговците на мало можат да профитираат од промените. Прочитајте!