Претприемачите го немаат луксузот да избегнуваат споредба

Претприемачите треба да бидат светилници на независноста и претставници на подготвеноста да одат по свој пат. Сепак, каде и да погледнете, од сопствениците на бизниси се бара да се измерат наспроти бескрајната листа на фигури за успех. Зошто, во повикот толку тесно поврзан со самодовербата, наоѓаме таква опсесија да имитираме туѓ живот?

 

Поради удвојувањето на медиумите на оваа плитка претприемничка инфозабава, се формира анти-тренд околу избегнување споредба, точка. Афирмациите за добро чувство во форма на твитови и графики на цитати сега се подеднакво силни во инсистирањето дека никогаш не треба да го споредувате вашиот резултат со некој друг.

Споредба како крадец на радоста

Верувањето на Теодор Рузвелт дека споредбата е крадец на радоста не е она против кое би се расправал. Би додал само додаток: погрешниот тип на споредба е вистинскиот извор на проблемот.

 

Нездравите споредби делуваат како вага за рамнотежа, каде амбициозната личност ги мери своите достигнувања наспроти врсниците или личните херои. Оваа вежба секогаш ќе ве остави да се чувствувате како вечен освојувач на сребрен медал. Има безброј список на кандидати кои треба да бидат засенети, и лесно е да се заборави она што го гледате во јавноста е рачно курирана главна ролна на позитивност. Секој се справува со грешки, стрес и неуспех - тие само го прават тоа зад сцената. Кога секогаш се чувствувате како да ви недостасува, сигурно ќе го банкротирате вашиот ентузијазам и мотивација. Но, станува полошо: споредбата може да биде и крадец на успехот. Кога ќе станете „премногу инспирирани“, ќе преминете од идеи за напредно размислување кон реактивна листа на задачи: „Треба да дејствуваме на ова - најголемиот играч во нашиот простор веќе го има!

И покрај безброј причини да се држам далеку од споредбата, сè уште не сум подготвен целосно да ја напуштам практиката. Споредувањето и спротивставувањето на различните особини на она што моментално постои во светот може да биде здрав начин за учење со правилен начин на размислување.

Претприемачите го немаат луксузот да избегнуваат споредба

Слични објави

Со силниот раст на е-трговијата низ Европа, доаѓа и силен раст на пазарите. Се проценува дека европските онлајн пазари вредат околу 120 до 150 милијарди евра. Но, пазарите за онлајн пазарите се разликуваат по земја. Прочитајте!