Трик на онлајн трговците на мало: Трговијата водена од содржина ви помага да победите
Значи, знаеме дека предниот дел на страницата за е-трговија е многу важен за привлекување нови клиенти, одржување на нив ангажирани и на крајот поттикнување на продажбата. Исто така, знаеме дека во повеќето организации тимот за дигитален маркетинг го поседува предниот дел, користејќи некој вид на систем за управување со содржина (CMS) или платформа за дигитално искуство (DXP).
Сега, кога малопродажната индустрија претрпува голема дигитална трансформација, гледаме дека промената кај многу организации започнува на нивниот преден дел - честопати во форма на раздвојување на предните и задните делови за да се овозможи поголема агилност и флексибилност. На маркетинг тимовите им се даваат големи долари за да создадат убава нова содржина и прикази на производи што ќе ги привлечат клиентите од Google, социјалните медиуми и кој било друг канал за купување што можете да го замислите. Сепак, иако оваа содржина може да биде инспиративна и привлечна, што се случува кога корисникот ќе одлучи да купи и сè друго ќе се распадне? Не е важно дали брендот или трговецот на мало ги има најубавите страници на Земјата или најдобрата продажба во сезоната - ако комерцијалната функционалност на задниот дел е стара, бавна и нефлексибилна, тоа доведува до скршено искуство за купување и на крајот на губење на продажба.
commercetools го револуционизира пазарот на платформата за е-трговија на претпријатијата со прво API, природно решение за облак, кое ја намалува сложеноста и ја зголемува флексибилноста и брзината за секоканалните брендови и трговците на мало. Бидејќи нашето комерцијално решение е без глава, тоа може да се интегрира со кој било преден дел или DXP - обезбедувајќи пристап од типот најдобар што е најсоодветен за брендовите на претпријатијата и трговците на мало кои сакаат да се натпреваруваат на овој пазар што брзо се развива. Ако користите комерцијални алатки, вашиот маркетинг тим нема да биде забавен од нефлексибилноста на ИТ тимот.