Кои се предностите на трговијата преку Интернет
1. Надминување на географските рамки
Кога имате класична продавница, знаеме дека можете да ги понудите вашите производи и услуги на потенцијални клиенти кои се наоѓаат во областа што ја опфаќа продавницата (улица, населба, место). Со онлајн продавница, целиот свет е вашето игралиште. Покрај тоа, развојот на м-трговија, односно е-трговија на мобилни уреди, доведе до дополнително намалување на влијанието на географската локација на вашата продавница.
2. Присуството на интернет пребарувачите носи нови клиенти
Главниот фактор за успехот на класичен бизнис со продавници е препознавањето и односите со клиентите. Во продажбата на Интернет, покрај овие два фактори, бизнисот е под влијание и на пребарувачите. Не е невообичаено да добиете клиент кој дојде на вашата веб -страница само следејќи ги врските и преку пребарувања на Интернет. Таков клиент никогаш не слушнал за вас, и тој стана ваш клиент. Овој дополнителен продажен канал може да биде пресвртница во одлуката за започнување онлајн бизнис.
3. Пониски трошоци
Една од најопипливите придобивки од е-продажбата е намалувањето на трошоците. Дел од таквите зачувани венчавки
Испораката може да се проследи до клиентите, нудејќи им попусти при купување во вашата онлајн продавница. Еве само неколку начини да заштедите на е-продажба:
Рекламирање и маркетинг
Клиентите што ве контактираат користејќи пребарувачи, системи за плаќање по клик и социјални мрежи се само некои од маркетинг каналите што можат да бидат исклучително профитабилни.
Број на вработени
Автоматизацијата на нарачки, фактурирање, плаќање, управување со залихи и други оперативни процеси го намалува бројот на вработени потребни за успешно водење бизнис преку Интернет.
Деловен простор
Нема потреба да се објаснува ова. Трговецот за е-трговија не мора да има трошоци за канцелариски простор.
4. Полесно да се најдат производи
Квалитетните онлајн продавници интуитивно го водат клиентот во насока на полесно наоѓање на производот што го интересира. Пребарувачите на страници го намалуваат времето потребно за да се најде производ. Обидете се да го споредите со класична продавница. Некои сајтови можат да ги запомнат приоритетите и потребите на клиентите и на тој начин да го олеснат купувањето. Сето ова обично води до задоволни клиенти и повторни набавки.
5. Создавање насочена комуникација
Со користење на информациите дадени од клиентот за време на претходните набавки или за време на регистрацијата и со користење на колачиња, интернет трговецот може да пристапи до голема количина важни информации за клиентот. Ова, пак, може да се користи за комуникација, така што на клиентот може да му се испратат релевантни пораки за производи што најверојатно ќе го интересираат. На пример, ако барате одреден производ на Амазон (Amazon.com), автоматски ќе ви биде претставена листа со слични производи. Дополнително, Амазон најверојатно ќе понуди да ве контактира доколку слични производи се во продажба.
6. Секогаш отворен
Времето за пазарење денес не е повеќе од 7 до 22 часот. Денешниот клиент купува 24 часа / 7 дена / 365 дена во годината. Е-трговијата работи без престан. Од перспектива на трговецот, ова ја зголемува продажбата, а од перспектива на купувачот, способноста за купување во секое време од денот е значајна предност.
7. Создава пазар за специфични производи
Кога продавате специфични и ретки производи, како што се резервни делови што повеќе не се произведуваат, едвај може да се најдат купувачи и продавачи ако се потпираат само на класичната продажба. На Интернет, пронаоѓањето на такви производи е само прашање на пребарувачите.